Sex and the City.
Fra : Søren Blom

Dato : 13-09-04 22:57

Nu har jeg vist støvet flere DVD butikker igennem end jeg vil erkende, uden
at finde svar, så nu må I eksperter træde til. Kan man få hele og dermed
alle 60 afsnit af Sex and the City på DVD R2 ?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Thomas

Dato : 13-09-04 23:08

> [...]
> at finde svar, så nu må I eksperter træde til. Kan man få hele og dermed
> alle 60 afsnit af Sex and the City på DVD R2 ?

Ifølge Laserdiskens hjemmeside:
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1092925718522840
udkommer sæson 1-6 samlet i en skotøjsæske, på reg. 2, den 3. November...

Ellers er der allerede nu mulighed for at købe individuelle boxe, med de
forskellige
sæsoner, på samme side. Det er bare lidt dyrere.

Mvh. Thomas

Fra : Søren Houen

Dato : 14-09-04 00:42

Den sidste sæson - sæson 6 - er dog ikke udkommet på DVD endnu. Forløbig
releasedato er den 3. november.

Fra : Søren Blom

Dato : 14-09-04 01:22

"Søren Houen" <invalid@invalid.in> skrev
> Den sidste sæson - sæson 6 - er dog ikke udkommet på DVD endnu. Forløbig
> releasedato er den 3. november.

Fint, så gider jeg bare ikke bruge tid, energi og harddisk plads på at
optage dem fra tv for at skulle klippe reklamer fra og lægge dem på DVD
skiver bagefter.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-09-04 14:22

> Nu har jeg vist støvet flere DVD butikker igennem end jeg vil
> erkende, uden at finde svar, så nu må I eksperter træde til. Kan man
> få hele og dermed alle 60 afsnit af Sex and the City på DVD R2 ?

Jeg ved ikke mht. reg. 2, men jeg husker et boxset jeg har set med serien.
Grunden til jeg har set det er, at boksen var en skotøjsæske. Der er et
billede her:

http://www.laserdisken.dk/html/billede.dna?ID=1092925718522840&VIS=forside

Mark

Fra : Thomas

Dato : 14-09-04 22:15

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Grunden til jeg har set det er, at boksen var en skotøjsæske. Der er et

Næsten nøjagtig samme svar, og samme link jeg gav i mit indlæg, 15 timer før
du
skrev dit *gg*

..Thomas