Katte og vaskemaskiner
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 13-09-04 09:32

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=262721

Mit mareridt ! Værst når man har killinger og skal rundt og finde dem,
inden man kan tænde for vaskemaskinen. De er altid gået omkuld sådan nogle
underlige steder, så de er svære at finde.
Render i også rundt og tæller inden i tænder for vaskemaskinen og
tørrertumbleren, eller er det bare mig der er hysterisk?

Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Karina Nielsen

Dato : 13-09-04 10:23

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Render i også rundt og tæller inden i tænder for vaskemaskinen og
> tørrertumbleren, eller er det bare mig der er hysterisk?

Hej Nina,

jeg må faktisk indrømme, at jeg også kigger en ekstra gang når jeg skal
vaske tøj - Perle syntes også det er sjovt:( Men mit værste mareridt også:(

Længe leve døren er lukket til rummet, men man ved aldrig når den har stået
åben.

Karina

---

Fra : Helle Nielsen

Dato : 13-09-04 11:45

> [...]
> Render i også rundt og tæller inden i tænder for vaskemaskinen og
> tørrertumbleren, eller er det bare mig der er hysterisk?

Ja jeg tjekker også en ekstra gang selvom vores katte er så store nu at de
ikke sådan lige er at overse. Vi har vasketøjskurve med låg på så de kan
ikke gemme sig deri. Men da de var små killinger rystede jeg hvert stykke
tøj inden de kom i maskinen og talte mine katte inden jeg startede den. Det
er virkelig mit store mareridt at komme til at vaske en kat. Bare når jeg
kommer til at spære en af dem inde i et skab så får jeg det hele dårligt
hehe. Kæresten kalder mig for hønemor

Mvh Helle

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-09-04 13:47

On 2004-09-13 10:32:15 +0200, "Nina, Tender Tribes"
<mail@NOSPAMtendertribes.dk> said:

> Render i også rundt og tæller inden i tænder for vaskemaskinen og
> tørrertumbleren, eller er det bare mig der er hysterisk?

Nu står vaskemaskinen her heldigvis i husets kælder (fælles med to
andre husstande), så der kommer mine katte ikke.
Men jeg havde faktisk en kollega i sin tid, der kom til at vaske sin
kat. Katten overlevede ikke :´-(( og hun måtte have vagtlæge og få en
beroligende indsprøjtning pga chok. Den historie gjorde et dybt indtryk
på mig, så jeg er overbevist om, at jeg heller ikke turde starte en
maskine uden at ha' endevendt alting og holdt mandtal over katte
først.. flere gange!

--
Knus fra Ann R

Fra : Pia Nave

Dato : 13-09-04 17:19

Nina, Tender Tribes wrote:

> [...]
> Render i også rundt og tæller inden i tænder for vaskemaskinen og
> tørrertumbleren, eller er det bare mig der er hysterisk?

Hej Nina

Nej, det er bestemt ikke dig der er hysterisk! Selvom døren ind til
bryggerset altid er lukket (af samme grund), så kigger jeg _altid_ efter
i maskinerne - endda op til flere gange lige efter hinanden
Jeg er totalt panisk lige mht. dette her! Det har jeg faktisk altid
været, men specielt efter min tidligere svigerinde fik sin store killing
med en tur i tørretumbleren.....den overlevede altså heller ikke
Puha....stakkels mis!!

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 13-09-04 17:46

> [...]
> været, men specielt efter min tidligere svigerinde fik sin store killing
> med en tur i tørretumbleren.....den overlevede altså heller ikke

Ja, jeg kender også en der tændte for tørretumbleren med sortemis i. Det
klarede den heller ikke.
Det er møj-modbydeligt.
Selv om jeg roder tøjet igennem, lukker lågen og gør klar, så skal jeg hver
gang rundt og tælle 8 katte og X antal killinger... og så tilbage og tænde.
Jeg har aldrig oplevet en kat i hverken vaskemaskine eller
tørrertumbler..... alligevel tør jeg ikke at lade være med at tælle.
Somme tider kan jeg enda finde på at tælle en ekstra gang lige når jeg har
tændt. Så at vaske tøj her i huset er noget af en heldagsfornøjelse.

Nina

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 19:03

> [...]
> Jeg har aldrig oplevet en kat i hverken vaskemaskine eller
> tørrertumbler..... alligevel tør jeg ikke at lade være med at tælle.

Nu er vores vaskemaskine i kælderen og jeg fylder først tøjet på, når jeg
skal vaske. ( Hvilket er næsten hele tiden
Kattene går af og til med i kælderen og ja, så holder man ekstra øje.
Vores tidligere kat Tarzan var slem til, at hoppe ind i tørretumbleren, så
der holdt jeg altid ekstra øje og rodede rundt i tøjet for, at være sikker
på, at han ikke lå gemt derinde et sted..

Kigger også altid under bilen og lukker alle katte ind i huset, inden vi
kører, da jeg er hunderæd for, at køre dem over.

Utroligt at katten fra artiklen havde kræfter til, at spinde da den kom
ud.....

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : zasha

Dato : 13-09-04 20:53

[...]
<
<Nina
<www.tendertribes.dk

Jeg har faktisk også tørretumlet min mors kat :o
Heldigvis bumpede det, og på vej ud af vaskerummet, undrede jeg mig, for det
lød som når jeg i gamle dage, tørretumlede de der Kawasaki gummisko....og
det gjorde jeg jo ikke, så jeg gik tilbage og åbnede lågen, og ud sprang
MinnieMis....lidt rundtosset efter ca. 4 omgange...
Jeg fik det ret dårligt bagefter, ved tanken om hvad der var sket, hvis jeg
ikke havde haft ørene åbne *aaaargghhhhhh*
Nu mærker jeg altid lige efter om der er noget derinde, men har siden aldrig
fundet større dyr i hverken vaskemaskine eller tørretumbler :o
Men det er potentielle dødsfælder...

Med hilsner fra Miver og Mulles mor, Heidi *der slår korsets tegn og banker
3 gange under bordet*

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at nogle browsere mangler et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Får du en meddelelse om at siden ikke kan findes/ikke eksisterer kan du
hente det manglende plug-in her:
http://www.idnnow.com/

Fra : karsten klaaby

Dato : 15-09-04 17:23

"> <Render i også rundt og tæller inden i tænder for vaskemaskinen og
> <tørrertumbleren, eller er det bare mig der er hysterisk?

Jeg holder altid både vaskemaskine og tumbler lukket, de åbnes kun når der
skal noget derind, så kattene ligger der aldrig, men derfor tjekker jeg
alligevel.

MVH Pia