Hosting af miditower
Fra : Morten

Dato : 13-09-04 08:56

Hej.

Jeg vil gerne have en server til at stå "ude i byen". Der vil ikke
være megen traffik, og der stilles ingen ekstreme krav til
tilgængelighed (der skal køre 3-4 mindre websites, lidt CVS og der vil
foregå noget udvikling på maskinen).

Alt der er behov for er strøm, net, en IP adresse og fysisk adgang til
maskinen. Hvem udlejer skabe eller lign. og hvad vil det koste?

Måske er det bedre/billigere at leje en virtuel server? Hvem, hvad,
hvor?

Mvh.

Morten

Fra : Yoda.dk - Lars

Dato : 13-09-04 11:40

Hej morten ..

Jeg vil gerne give dig et tilbud.. du kan evt fange mig på mobilen 40 81 99
55

--
Venlig hilsen
Lars Andersen

Fra : Palle Hansen

Dato : 13-09-04 11:33

> Alt der er behov for er strøm, net, en IP adresse og fysisk adgang til
> maskinen. Hvem udlejer skabe eller lign. og hvad vil det koste?

Nu skriver du jo ikke noget om budget/lokasion, men jeg kan varmt anbefale
at checke www.fuzion.dk

Her har jeg selv hosting og det er jeg rigtigt meget tilfreds med!

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 13-09-04 20:49

> Alt der er behov for er strøm, net, en IP adresse og fysisk adgang til
> maskinen. Hvem udlejer skabe eller lign. og hvad vil det koste?

Jeg vil til enhver tid anbefale Webpartners serverparkering. Tjek
www.webpartner.dk og ring evt. til dem på 70262300.

Nej, jeg har ingen tilknytning til Webpartner - udover, at jeg igennem
længere tid har været ovenud lykkelig med mit forhold som alm. kunde.

--
Mvh. Jesper

Fra : Morten

Dato : 13-09-04 22:14

Jesper Nielsen wrote:

> [...]
>
> Nej, jeg har ingen tilknytning til Webpartner - udover, at jeg igennem
> længere tid har været ovenud lykkelig med mit forhold som alm. kunde.

Tak for de gode forslag (og tilbud). Jeg tror det ender med en virtuel
server gennem jakobjp.com, den opfylder funktionelt alle mine krav og er
langt den billigste løsning.

Mvh.

Morten