Q: Nokia 6230 "ny opdatering/mmc 512 mb.)
Fra : TWG-DK

Dato : 12-09-04 23:17

Jeg har lige fået opdateret min Nokia 6230 til version 4.28. Jeg har hørt at
med den version kan bruge 512 mb. MMC kort i mobilen, passer det? Er der
nogen som bruger 512 mb MMC kort??? Vil nemlig ik gå ud og købe et hvis det
ikke passer til den...

Mvh. Thomas

Fra : Anders Lassen

Dato : 14-09-04 19:48

Jeg har 512 MB i min og det virker fint.

Mvh
Anders

Fra : TWG-DK

Dato : 14-09-04 23:28

Tak for dit svar... Det ventede jeg spændt på! Jeg vil løbe ud og købe et
kort...

Mvh. Thomas

Fra : Denner [9400]

Dato : 15-09-04 16:04

Hey...

Hvad er det for et kort, altså hvad fabrikat er det... ?

På forhånd tak
Dennis