Logitech mx1000 vipper (2 forsøg)
Fra : Johnny B

Dato : 12-09-04 21:23

jeg har en logitech mx1000 ... den er lidt irreterende da dt virker som om
den kun står på 3 "fødder" ... jeg har prøvet at slibe lidt på de 2 teflon
puder der gør den lidt for høj .... men skal den gøre det eller bør jeg få
den byttet ?
- yder mer' kan markøren finde på at springe 1-2 cm på skærmen ved f.eks.
rolig fremadgående bevægelse
- hvad kan dette skyldes ?

eller er musen hamrende fed at bruge

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 13-09-04 07:00

"Johnny B" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Johnny [2000 Frb.]
> fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Og hvad var der lige galt med dit 1. indlæg?

/Ole