Lort-pis update
Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-04 08:34

Lort-pis update

Fremtidens løsning for aldrende inkontinente (og andre) bør være cirka
følgende.

En plastdims man kan have i lommen og ved at trykke den sammen udløses en
pumpe, der blæser dens dobbelte vægge op som ballon, så den får den til den
aktuelle urinopsamling egnede, hule "potte"-form.

Sidder mænd i biografen og skal tisse, så holder de den til formålet
medbragte dims under penis og den danner en blød tragt der omklamrer penis
blidt, mens urineringen sker.

En kvinde i en seng har brug for en mere fejebladsagtig form.

Når trykket er lettet for urin, så udløses (evt automatisk - elektronik er
billig - en sammenskrumpning af randen ,
og trykket der spilede "potten" ud, nulstilles.)

En varmetrård der forårsager indsnævring af den nu bløde åbning til
anus-agtig sammensnerpning kan også udløse smeltning af lim, der gør gør den
minimerede åbning _helt_ væsketæt, så man kan putte den nu urinfyldte
bløde-halvfulde tennisbold i lommen og smide den væk, når man passerer et
affaldssted.

Ligeledes kan lort opsamles. Både vedr de væskeformige og de faste
ekskrementer, vil nogen gemytter værdsætte genbrug til landbrugsformål.
Deponeres fyldte, lufttætte lorte-"bolde" i hjemmet i nogle måneder, kan
septik-agtig mikrobiel nedbrydning ske, så man får et lugtfrit pulver.

Selv lader jeg urin forsvinde ud i køkkenvasken, idet jeg sammenpresser det
cellulose-blefyld jeg har i mine mobil-potter, så det kan genbruges.

De ble-underlag jeg får gratis fra kommunen (hundred om måneden - uden
lægeundersøgelse forud!) kan desuden skæres i trekanter, og på plastsiden
sættes lidt dobbeltklæbende tape, og hver morgen sætter jeg en i skridtet af
mine underbukser, som dermed kun behøver vaskes årligt!

Dette er eneste måde at ophæve
Gallilæis berømte fjerde faldlov:
"det er ligegyldigt hvor længe du ryster,
den sidste dråbe falder altid i bukserne".

Fra : Peter Westh

Dato : 12-09-04 14:37

> Lort-pis update

Ligegyldig hvor meget man gradbøjer fundatsen for denne gruppe, må emnet for
dette indlæg vist siges at være off topic... medmindre man da er en flue.

/P

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-04 08:21

"Peter Westh" <pwesth@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Ligegyldig hvor meget man gradbøjer fundatsen for denne gruppe, må emnet
for
> dette indlæg vist siges at være off topic... medmindre man da er en flue.

Dine evner til gradbøjning er få og små. Da megen madlavnings-rutine bygger
på hysteri om hygiejne, er det relevant at slå et slag for afslappet
holdning til dissse sager.

Kolera-epidemien 1853 er sidste gang at mange døde af urenlighed - og det
handlede om kloakering.
Småtilfælde af masse-diarre er hvad madmor-matriarkatet lever højt på i
deres kommando-overforsigtighed.
Hetzen mod de inkontinente er værd at nævne som skamplet på hysterikernes
virke, og man skal være super-pedant for at opleve OT.

Fra : Peter Westh

Dato : 13-09-04 17:18

> Dine evner til gradbøjning er få og små.

Jeg vil gerne undgå at slynge med fornærmelser i usenet, Bo.

> [...]
> holdning til dissse sager.
>
> Kolera-epidemien 1853 er sidste gang at mange døde af urenlighed - og det

Den sidste *epedemi*, ja - heldigvis foregår de fleste madforgiftniger da på
en mindre skala. Såsom hele selskaber der bliver syge efter at have besøgt
en restaurant, hvor kokken havde tørret sig i røven og glemt at vaske
hænder, eller halve familier der dør, efter at have spist kiksekage.

/Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-04 13:30

> [...]

> en restaurant, hvor kokken havde tørret sig i røven og glemt at vaske
> hænder, eller halve familier der dør, efter at have spist kiksekage.

Selv vedr den promille af promille af europæere hvorom sådan kortvarig
diarre er sandsynliggjort, er det usikkert at beskidte kokkefingre eller
lignende der kunne være undgået ville have ændret noget i den store
sammenhæng. Folk har underbevidst behov for at lægge sig med lidt ufarlig
diarre nu og da, og er der ikke den ene grund, så finder de en anden.

Kolera-epidemierne førte ikke til øget SAMLET dødelighed, men var blot mode
der gav fælles dødsårsag for nogle få % af de døde i koleraåret - især
fattige og meget gamle.

DER DØDE IKKE FLERE ALT I ALT I KOLERAÅR END I ANDRE ÅR.

Fra : Peter Westh

Dato : 14-09-04 20:08

> [...]
> sammenhæng. Folk har underbevidst behov for at lægge sig med lidt ufarlig
> diarre nu og da, og er der ikke den ene grund, så finder de en anden.

Det er en næsten fantastisk uplausibel forklaring. Hvor disse tilfælde
optræder enkeltvis så lad gå, du KUNNE have ret. Men hvordan forkarer du de
dokumenterede tilfælde, hvor hele selskaber er blevet syge? Massepsykose?

> [...]
> fattige og meget gamle.
>
> DER DØDE IKKE FLERE ALT I ALT I KOLERAÅR END I ANDRE ÅR.

Igen, du formår ikke at holde dig til emnet. Jeg synes det er
røvirriterende, for når du styrer dine heste har du undertiden noget
fornuftigt at sige.

/Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-04 07:30

> [...]
>
> Igen, du formår ikke at holde dig til emnet. Jeg synes det er
> røvirriterende, for når du styrer dine heste har du undertiden noget

Vi har et enormt sygdomspotential pga velfærdsstatens og mødres hang til
TILLÆRT HJÆLPELØSHED

Så der skal ikke meget til for at en uskyldig diarre-salmonella bliver
kronisk eller en selskabsdeltagers diarre, som gøres til kæmpeproblem, skal
overgås af en anden i selskabet - underbevidstheden kan gøre lille sygdom
til stor, pga psykologiske sekundærgevinster

Spis småbeskidt og du vaccinerer dig mod infektion i massevis.
Seruminstituttet anerkender nu at allergi skyldes for meget renlighed - SLAP
AF MED HYGIEJNEN OG BLIV SUND

Fra : Peter Westh

Dato : 16-09-04 08:40

newsa2d.35462$gi1.27755@fe19.usenetserver.com...
SLAP
> AF MED HYGIEJNEN OG BLIV SUND

Plonk.

Fra : JIB

Dato : 16-09-04 12:17

> DER DØDE IKKE FLERE ALT I ALT I KOLERAÅR END I ANDRE ÅR.

Vær venlig at opgive dine kilder til ovenstående postulat.

Det harmonerer bestemt ikke med de officielle oplysninger om
folkedødeligheden i Danmark historisk set.

Mvh. JIB

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-04 15:49

"JIB" <ji@iteration.dk> skrev i en meddelelse
> Det harmonerer bestemt ikke med de officielle oplysninger om
> folkedødeligheden i Danmark historisk set.

Jeg betvivler ikke de årlige og bl.a. århundredgamle Danmarks Statistik
oplysninger - levealderen øgedes klart 1850-1950

Især dog fordi man plejede småbørn BEDRE OG BEDRE så disses dødelighed faldt
drastisk. Og generel optimisme pga industrialismens mirakler og billig
madimport fra NordAmerika og ulande afskaffede næringsmangel.

Nietzsche der slet ikke er hooked på dette spørgsmål, men som er
sandhedsridder, nævner i Afgudernes ragnarok at tysk statistik oplyser det
jeg refererer.

Jeg håber nogen har noget uddybning.

Bl.a. i Tudvads helt ny bog fremgår at næsten kun oldinge og de ludfattige
døde af den københavnske koleraepidemi.
Jeg vil tro de har fremskyndet deres død ubevidst når katastrofestemning var
trykkende under sygdomsepidemi, og derfor har der været færre dødsfald end
normalt i efterfølgende mange måneder.

Fra : JIB

Dato : 16-09-04 23:15

> Jeg håber nogen har noget uddybning.

Nej, jeg håber _du_ har noget uddybning. Men som sædvanlig kan du jo
ikke underbygge dine påstande, som tydeligvis er opstået i din egen
indskrænkede skrivebordsverden.

Vil du være venlig at diske op med nogle kilder nu til dit postulat om
dødeligheden i koleraperioderne! Jeg ligger inde med historiebøger og
statistikmateriale, der skal redigeres kraftigt, hvis du kan modbevise
disse kendsgerninger.

Denne gang vil jeg ikke have den sædvanlige sang fra de varme lande.

Fra : -V-

Dato : 17-09-04 07:26

JIB wrote:
> [...]
> disse kendsgerninger.
>
> Denne gang vil jeg ikke have den sædvanlige sang fra de varme lande.

Jeg tror at du bilder dig noget ind, hvis du tror at du får et brugbart svar
af BW.

-V-

Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-04 07:47

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at du bilder dig noget ind, hvis du tror at du får et brugbart
svar
> af BW.

Skal vi vædde en tusse på at dem anonyme mudderkaster hr. "-V-" ikke kan
give eksempel på et svar for mig, der var kritisabelt (udover svar på Benche
mudderkastning-indlæg som det er umuligt at besvare meningsfuldt)

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 17-09-04 13:34

> Skal vi vædde en tusse på at dem anonyme mudderkaster hr. "-V-" ikke kan
> give eksempel på et svar for mig, der var kritisabelt (udover svar på Benche
> mudderkastning-indlæg som det er umuligt at besvare meningsfuldt)

Vi kan jo starte med dit svar på min efterspørgsel af dokumentation for
dine tilsyneladende selvopfundne påstande.

Jeg prøver igen:
Oplys venligst, hvilket materiale du har anvendt til din udtalelse om
dødeligheden i Koleraperioden!
Det betyder, at du skal angive kildens navn samt udgiver.

Alternativt kan jeg konkludere, at du som altid er fuld af løgn i dine
infantile forsøg på at gøre dig bemærket på nettet ved hjælp af bizarre
latrinære udtalelser og forrykte påstande.

Fra : -V-

Dato : 17-09-04 16:50

Jørn Ibsen wrote:
> [...]
> infantile forsøg på at gøre dig bemærket på nettet ved hjælp af
> bizarre latrinære udtalelser og forrykte påstande.

Miraklet er sket - den interaktive fremtid her!

Helt på egen hånd har min OE udviklet proaktiv filtrering af indlæg, således
at BW's indlæg. Og jeg har ikke engang sat ham i killfilen.
Hallelujah!

Jeg tillader mig at svare BW i din post, Jørn, men som svar til BW.

1) Jeg er ikke spor anonym. Jeg har gentagne gange udgydt mit navn, bopæl og
seksuelle orientering i forskellige nyhedsgrupper, så det burde ikke være
svært for et geni som dig, at finde det igen.

2) Ang. svar på dine indlæg, den vej har vi vist været nede af. Du glemmer
belejligt at vende tilbage til de tråde, hvor du er sat behørigt på plads,
og mit yndlingseksempel er naturligvis dine rants om rødvin og alkohol. Du
husker det sikkert - den tråd, hvor du var helt ude i skoven, men ikke var i
stand til at følge de anvisninger til kilder, du fik? Nej, der kunne være
tale om mange forskellige diskussioner, så det er klart at du ikke husker
den enkelte.
Din henvisning til Benche husker jeg ikke. Kan du uddybe, så vi kan få sat
dig på plads endnu en gang?

Sætningen "umuligt at besvare meningsfuldt" får en helt særlig klang, når
det kommer fra dig.

-V-

Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-04 19:48

> [...]
> seksuelle orientering i forskellige nyhedsgrupper, så det burde ikke være
> svært for et geni som dig, at finde det igen.

BEKLAGER AT JEG HAR OVERSET MAIL MED OPLYSNING OM DIN IDENTITET:
GERNE MAIL PRIVAT DIT TELEFONNUMMER

Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-04 19:43

"Jørn Ibsen" <ji@iteration.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> infantile forsøg på at gøre dig bemærket på nettet ved hjælp af bizarre
> latrinære udtalelser og forrykte påstande.

1. der er intet latrinært i spørgsmålet om epidemi-dødeligheden
2. jeg har oplyst Nietzsche-kilde vedr at den øgning af dødelighed der skete
i epidemi-perioder fx "kolera-år" modsvaredes af lavere dødelighed i
tilgrænsende perioder

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 18-09-04 23:48

> 1. der er intet latrinært i spørgsmålet om epidemi-dødeligheden

Latterlige menneske.
Hele trådens hovedemne er sgu da latrinært, og hører i øvrigt ikke
hjemme i en mad-og-drikke-gruppe.

> 2. jeg har oplyst Nietzsche-kilde vedr at den øgning af dødelighed der skete
> i epidemi-perioder fx "kolera-år" modsvaredes af lavere dødelighed i
> tilgrænsende perioder

Nietzche er ikke en pålidelig kilde i denne sammenhæng, da der blot
refereres til en unavngiven tysk statistik.
Ingen af jer kan tilsyneladende dokumentere jeres påstande.

Det kan hermed konkluderes, at BW igen forsøger at fylde læserne med
løgn, sandsynligvis med det formål at gøre sig interessant.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-04 01:44

> [...]
>
> Det kan hermed konkluderes, at BW igen forsøger at fylde læserne med
> løgn, sandsynligvis med det formål at gøre sig interessant.

Har du en kilde, der sandsynliggør at der døde flere mennesker alt i alt i
kolera-årene end i andre år?
Selvfølgelig står mit synspunkt stærkere end dit, udfra fremlagt
dokumentation, men det er ikke det det handler om.
Vor sandhedssøgende debat tillader alle redskaber - og hvis du har logiske
ræsonementer imod mit synspunkt, så sig frem.
Indse at fordi man kunne ønske endnu bedre kilder, end hvad jeg har ved
hånden, så er jeg ikke dermed "løgner" fordi dine gæt er i modstrid med min
vurdering.
Løgner-anklagere er på plan med Kamal Qureshi(SF,MF) som jeg udslettede i
Københavns Byret, efter han havde misinformeret at jeg er "nazist"
Selvfølgelig gav dommen mig totalt ret - den barnelige anklage fra
pakistaner-aben var "UBEFØJET"
Stod der efter "Thi kendes for Ret".
Det samme gælder børnehaveplanets løgner-anklager på usenet. Slå op hvad
"løgner" betyder.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-09-04 09:07

> den barnelige
> anklage fra pakistaner-aben

Bare bliv ved, Bo Warming. Dit ækle menneskesyn stikker næsen frem engang i
mellem.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-04 11:20

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Bare bliv ved, Bo Warming. Dit ækle menneskesyn stikker næsen frem engang
> mellem.

Mit menneskesyn er ikke bold men mand - hold dig til mit saglige synspunkt
at en "dresseret abe" der for at være som andre SF-MF'er overspiller og
umotiveret kalder folk "nazi", fordi han er uenig med dem, og bliver dømt
for denne utilgivelige fodfejl, er barnlig=abeagtig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-09-04 11:41

> Mit menneskesyn er ikke bold men mand

Hvad dit hjerte er fuld af, løber din mund ofte over med, så "bold ej mand"
må du længere ud på landet med, hykler.

> [...]
> overspiller og umotiveret kalder folk "nazi", fordi han er uenig med
> dem, og bliver dømt for denne utilgivelige fodfejl, er

Nej, det var ikke det, du skrev. Du kaldte Kamal Qureshi for en
pakistaner-abe. Dit menneskesyn er afskyeligt og dine bortforklaringer svære
at tage alvorlige.

Hvis du, trods det tydelige indtryk, du giver omverden, ikke har så
afskyeligt et menneskesyn, så burde du lære at vælge dine formuleringer med
lidt mere omhu.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-04 18:00

> [...]
>
> Hvis du, trods det tydelige indtryk, du giver omverden, ikke har så
> afskyeligt et menneskesyn, så burde du lære at vælge dine formuleringer

Lad mig sige det på den måde .... min mor havde klumphånd, der fik hende til
at hade hele verden og det er min sociale arv.

Men søndagsskolen lærte mig at missionærer er helte, så jeg elsker hele
verden på en abstrakt måde.

Jeg er nok den mindst racistiske dansker der findes

Mit Sædhjælpsfondet var jo om at man holder af børn pga miljø, ikke arv

Da jeg i retssagen så den stakkels dresserede abe Kamal Qureshi lide med at
han havde kvajet sig, var der ikke mere modvilje fra mig mod ham, end hvis
han havde været en dansker.

Abe er ikke slemt skældsord - det er om manglende intelligens.

Lus er noget man dræber med gas og brutalitet og uden følelser. Aber passes
i troperne bedre på end mennesker, når biologer er på udflugt

Jeg er ikke en hykler og farisæer der vælger formuleringer med omhu. Jeg
solidariserer mig snarere med bodega-danskeren og kæmper for hans ret til at
bruge abe-ord hvis det falder ham for. DET ER JO KUN ORD - ikke sten

Sticks and stones may break my bones, but words kan never hurt you

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 19-09-04 21:20

> Har du en kilde, der sandsynliggør at der døde flere mennesker alt i alt i
> kolera-årene end i andre år?

Nej, ikke en - men mange.
Og nu benytter du dig af den infantile argumentation, som man også
oplever blandt dine ligesindede (børn i 1.-3. klasse):
"Og hvad med dig selv - kan du måske bevise det!"

> Selvfølgelig står mit synspunkt stærkere end dit, udfra fremlagt
> dokumentation, men det er ikke det det handler om.

Jeg har ikke set nogen kildeangivelse indtil nu.
(jeg forventer ikke at du forstår denne sætning).

> Vor sandhedssøgende debat tillader alle redskaber - og hvis du har logiske
> ræsonementer imod mit synspunkt, så sig frem.

Dit synspunkt er, at der ikke døde markant flere mennesker i
koleraperioderne (der var flere perioder, men det har du næppe styr på).
Du har fuldstændig ret i, at debatten er sandhedssøgende, idet emnet
ikke handler om subjektive vurderinger/gætterier, men derimod kolde
kendsgerninger.

> Indse at fordi man kunne ønske endnu bedre kilder, end hvad jeg har ved
> hånden, så er jeg ikke dermed "løgner" fordi dine gæt er i modstrid med min
> vurdering.

Jeg har ikke set nogen kildeangivelse indtil nu. Din henvisning til
Nietsche svarer nogenlunde til at referere til side 118 i Jumbobog 31.

> [...]
> pakistaner-aben var "UBEFØJET"
> Stod der efter "Thi kendes for Ret".
> Det samme gælder børnehaveplanets løgner-anklager på usenet. Slå op hvad

Ordet "løgner" har ikke været benyttet fra min side. Nærlæs mine indlæg,
latterlige menneske.

Til gengæld har jeg udtrykt, at du i denne debat forsøger at fylde
læserne med løgn, hvilket jeg til stadighed vil fastholde. Dine
hjælpeløse forsøg på at fjerne opmærksomheden fra din manglende
dokumentation vha. en masse tåbelig udenomssnak ligner blot dine
sædvanlige metode til at sløre den uvidenhed, som skinner igennem dine
indlæg. Hvis du vil lege med de store, må du holde dig til emner, du har
forstand på, eller på anden vis sikre at have dit bagland i orden.

Det forbavser mig i øvrigt ikke, at du ikke er i stand til at skelne
mellem begrebet "løgn" og egenskaben "løgner".

Bemærk desuden, at jeg ikke spilder min og læsernes tid med 10-20
ligegyldige citater som afslutning - jeg er i stand til at argumentere
selv.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-04 02:29

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Nej, ikke en - men mange.

Fortæl dine tal for dødelighed i forskellige år i forskellige byer
- eller hvad dine kilder rummer.

> Og nu benytter du dig af den infantile argumentation, som man også
> oplever blandt dine ligesindede (børn i 1.-3. klasse):
> "Og hvad med dig selv - kan du måske bevise det!"

Det er naturlig nysgerrighed, men oplysninger kan være værdifulde, selvom
der ikke er facts der holder i byretten.

> Jeg har ikke set nogen kildeangivelse indtil nu.
> (jeg forventer ikke at du forstår denne sætning).

Nietzsche nævner det i Afgudernes Ragnarok og han er meget sober og
sandfærdig, men det er ikke en virkelig god videnskabelig kilde.Ingen har
hidtil kunne modsige den. Jeg tror han har læst det i en tysk avis dengang
og at der er noget om det.

> [...]
> Du har fuldstændig ret i, at debatten er sandhedssøgende, idet emnet
> ikke handler om subjektive vurderinger/gætterier, men derimod kolde

Jeg har læst en del bøger om britiske og tyske byers mange koleraår - i
Danmark var det især København 1853, og Tudvads ny bog har mange detaljer
der underbygger min teori. Næsten kun oldinge og bund-tabere døde.

> Jeg har ikke set nogen kildeangivelse indtil nu. Din henvisning til
> Nietsche svarer nogenlunde til at referere til side 118 i Jumbobog 31.

Nietzsche var sandhedssøgende akademiker - professor - med fine æresbegreber
mht ikke at misinformere - , ikke underholdningsforfatter. Eneste faktuelle
fejl i hans data er efter sigende at han forveksler Swift med en samtidig
britisk forfatter Pope.

> Ordet "løgner" har ikke været benyttet fra min side. Nærlæs mine indlæg,
> latterlige menneske.

Undskyld jeg forveksler dig med en anden.

> Til gengæld har jeg udtrykt, at du i denne debat forsøger at fylde
> læserne med løgn, hvilket jeg til stadighed vil fastholde. Dine

Dvs du altså HAR kaldt mig løgner - ikke?

> [...]
> indlæg. Hvis du vil lege med de store, må du holde dig til emner, du har
> forstand på, eller på anden vis sikre at have dit bagland i orden.

Den enkelte læser må afgøre om mine poiner er læseværdige. Jeg har aldig
påstået at ALT er klippefast sandhed, der kan holde i byretten.

> Det forbavser mig i øvrigt ikke, at du ikke er i stand til at skelne
> mellem begrebet "løgn" og egenskaben "løgner".

I debat som denne er der ikke en interessant forskel mellem en person der
lyver meget, altså en løgner, og en person der står bag et indlæg, der
betvivles, hvilket du kalder bevidst misinformation , altså løgn.
Jeg gider slet ikke kommentere sådan mudderkastning yderligere. Lad os
diskutere hvad sandsynligvis er SANDT

> Bemærk desuden, at jeg ikke spilder min og læsernes tid med 10-20
> ligegyldige citater som afslutning - jeg er i stand til at argumentere
> selv.

Når jeg føjer et fodnote-halehæng til spilder jeg ikke folks tid. Kun de der
er interesserede, vælger at læse det.
At der er placeret til sidst, betyder man let ser at det er ikke essentielt
for at svare på substansen af mit indlæg

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 20-09-04 08:39

> [...]
> hidtil kunne modsige den. Jeg tror han har læst det i en tysk avis dengang

Jamen, så fik vi det på plads. Hermed fik vi vist alle et glimrende
indtryk af dine kilder til det vrøvl, du alt for ofte forsøger at fylde
læserne med.

> Dvs du altså HAR kaldt mig løgner - ikke?

Nej, uanset hvor oplagt det måtte være, kan jeg ikke hægte en generel
betegnelse på din person. I stedet tager jeg stilling til de enkelte
påstande, hvilket er en ganske anden sag.

> [...]
> betvivles, hvilket du kalder bevidst misinformation , altså løgn.
> Jeg gider slet ikke kommentere sådan mudderkastning yderligere. Lad os

Nej klart, for jeg har jo ret. Du oplyser jo ellers selv, at du før har
trukket folk i retten for injurieanklager mod dig, så dette tilbagetog
viser klart at du erkender at være galt på den.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-04 10:58

> [...]
> betegnelse på din person. I stedet tager jeg stilling til de enkelte
> påstande, hvilket er en ganske anden sag.

Det er det rigtige princip du har fat i der.
Jeg glæder mig tålmodigt til at du påviser usandhed - du kender opskriften
Vedr. som du retteligt siger "de enkelte påstande" skal du

1. angive ordret hvad jeg skrev
2. angive bevisligt alternativ
3. forklare modstrid

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 20-09-04 12:01

> [...]
> Jeg glæder mig tålmodigt til at du påviser usandhed - du kender opskriften
> Vedr. som du retteligt siger "de enkelte påstande" skal du

Jeg skal naturligvis besvare din forespørgsel med samme akkuratesse og
målrettethed som du selv udviste, da jeg udbad mig dokumentation for
dine påstande.

Nåh nej - det var jo det, du aldrig svarede på.

Fra : JIB

Dato : 13-09-04 08:28

"Peter Westh" <pwesth@tiscali.dk> wrote in message

> Ligegyldig hvor meget man gradbøjer fundatsen for denne gruppe, må emnet for
> dette indlæg vist siges at være off topic... medmindre man da er en flue.

Bo Warming er off topic i denne newsgate.
Desværre er han for indskrænket til selv at fatte det, men mener derimod
at han besidder en guldgrube af nyttig viden og interessante
betragtninger.

Mvh. JIB

Fra : Peter Westh

Dato : 13-09-04 17:11

> Bo Warming er off topic i denne newsgate.

Jeg synes ellers, han har været helt god til at holde sig til emnet i den
sidste tid - han har heller ikke crosspostet så meget.

/P

Fra : JIB

Dato : 16-09-04 12:13

> Jeg synes ellers, han har været helt god til at holde sig til emnet i den
> sidste tid - han har heller ikke crosspostet så meget.

Mener du stadig dette?

mvh. JIB

Fra : Peter Westh

Dato : 16-09-04 14:01

> Mener du stadig dette?

Det er et godt spørgsmål

/P

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-04 15:49

"JIB" <ji@iteration.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter Westh" <pwesth@tiscali.dk> wrote in message

> Mener du stadig dette?

Hvad kan nogen have mod crosspostning?

Fra : Peter Westh

Dato : 16-09-04 19:20

> Hvad kan nogen have mod crosspostning?

At man får en masse indlæg i de involverede grupper, som ikke falder inden
for gruppens EMNE.

Crossposting kan godt have sin berettigelse, men det er nu relativt
sjældent.

/Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-04 07:16

> [...]
> for gruppens EMNE.
>
> Crossposting kan godt have sin berettigelse, men det er nu relativt

Ser man at der pludselig er en række indlæg, som er svar på et fra mig, så
vil nogen ikke åbne, og nogen der har smag for mine
associationer-bredende-sig-over-mere-end-1-ng vil åbne.
Dvs det er ikke forvirrende og altid berettiget.
Dine (milde) censurønsker er malplacerede.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-09-04 07:25

> [...]
> associationer-bredende-sig-over-mere-end-1-ng vil åbne.
> Dvs det er ikke forvirrende og altid berettiget.

Nu tager du IGEN andre til indtægt for dine vanvittige påstande. Du ved ikke
en rygende fis om, hvad andre finder forvirrende og uberettiget. DU finder
det ikke-forvirrende og altid berettiget, men DU er jo også kendt som
værende én, der NÆGTER at tage bare den mindste smule hensyn til andre. Du
tromler bare derudaf og er PISSELIGEGLAD med med de negative reaktioner, din
adfærd ofte afstedkommer.

> Dine (milde) censurønsker er malplacerede.

De er malplaceret i DIN verden, ikke i andres. TAG SÅ FOR HELVEDET OG UDVIS
LIDT HENSYN TIL ANDRE!

--
-Jens B.

Fra : Peter Westh

Dato : 17-09-04 21:54

> Dine (milde) censurønsker er malplacerede.

Ikke censur, Bo - relevans.

/P

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-04 08:22

> Ikke censur, Bo - relevans.

Der er altid relevans i hvad jeg skriver, men måske ikke altid en du kan
følge eller som går rent ind på DIN lystavle.
Stop læsning hvis associationerne er for flyvske.Det er så enkelt at snak om
hensynsløshed er begrebsforvirring. Afstumpede voldelige psykopater er
hensynsløse - jeg er aldrig, men man kan have forskellig SMAG.
Jeg er på ingen måde en mere uhæmmet egoist end andre, så Jens Bruuns
mudderkast er både OT og usandt.
Det er lige så langt ude om når han - uden forståelse af relativitet -
fastslår at han har bedre humor end jeg har.
Flertalsdiktaturets ånd synes at bære hans angreb

Respekter at andre værdsætter den form for spontanitet og ytringsfrihed
Jens Bruun har aldrig påvist noget HENSYNSLØST fra min side - men han er som
den gamle dame der står op på stige for at kunne anmelde naboens nudisme i
egen have til politiet for blufærdighedskrænkelse.

Censur betyder mundkurvtiltag, og da jeg skriver om censur-ØNSKER og ikke
censur-DOM/LOVFORSLAG er mit ordvalg helt korrekt

Fra : Peter Westh

Dato : 18-09-04 22:48

<snip>

Jeg synes at din opfordring:

> Stop læsning hvis associationerne er for flyvske.

Er helt forfejlet. Eftersom jeg læser en del af det, du skriver i dette
offentlgie forum, og som udgangspunkt tager det, mine medmennekser ytrer
alvorligt, forbeholder jeg mig ret til at påpege, når jeg mener at dine
associationsstrømme, eller hvad man nu skal kalde dem, forekommer mig så
løse og subjektive, at de bliver til rent, usagligt vrøvl.

Den "overbærenhed" du opfordrer til, svarer til den som kommer tosser of
demente, der går rundt og mumler på gader og stræder, til del. Og den er
(end ikke) du tjent med, synes jeg.

> Censur betyder mundkurvtiltag, og da jeg skriver om censur-ØNSKER og ikke
> censur-DOM/LOVFORSLAG er mit ordvalg helt korrekt

Jamen, jeg nærer ingen ønsker om at censurere dig. Du kan skrive hvad pokker
du vil, så længe jeg kan få lov at være uenig, højlydt eller i tavshed, som
det nu passer mig.

/Peter

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-09-04 09:19

> [...]

> Ligegyldig hvor meget man gradbøjer fundatsen for denne gruppe, må
> emnet for dette indlæg vist siges at være off topic... medmindre man

.... eller Bo Warming. Manden eksperimenterer garanteret med at indtage urin
og fæces. Som han siger: Dovenskaben længe leve, og hvad er lettere end at
æde sit eget lort og drikke sit eget pis - så slipper man for at bruge lokum
og for at skulle handle ind, og har dermed lidt ekstra tid, man kan bruge
til at genere andre i dk.kultur.mad+drikke.

--
-Jens B.

Fra : Harry Lund

Dato : 13-09-04 16:40

Jeg ønsker ikke at jagte Bo Warming. MEN er der ikke en eller anden der kan
vise mig hvordan bare navnet BO WARMING kan udelukkes fra denne N-gruppe.
Jeg ved godt hvordan hans egne indlæg kan udelukkes. Det er for længst sket.
MEN bare navnet giver mig myrekryb.
Jeg har prøvet at finde personen i Kbh, noget med FalkonerCentret ( Peter
Warming/Bo Warming. Men det er nok ikke rigtigt. Er der ikke en af Jer der
bor i Kbh. der kan klare den opgave.

Fra : -V-

Dato : 13-09-04 16:48

Harry Lund wrote:
> [...]
> Peter Warming/Bo Warming. Men det er nok ikke rigtigt. Er der ikke en
> af Jer der bor i Kbh. der kan klare den opgave.

Hvad i alverden fabler du om?

Hvis du er ude på at sætte en kontrakt på BW's hovede, så er du vist ude
over denne gruppes fundats.
Ikke at jeg ved, hvilken gruppe der er mere egnet.

-V-

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 13-09-04 21:32

"Harry Lund" <harrylund@mail.dk> wrote in message

> [...]
> Warming/Bo Warming. Men det er nok ikke rigtigt. Er der ikke en af Jer der

Lige for en god ordens skyld: et killfilter eliminerer blot personens
mail, det slår ham ikke fuldstændigt ihjel.

Mvh. JIB

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-09-04 11:39

> [...]
>
> Lige for en god ordens skyld: et killfilter eliminerer blot personens
> mail, det slår ham ikke fuldstændigt ihjel.

LOL

Thomas

PS Bo bor vidst på nørrebro og han er ikke bange for at vise sin adresse,
det har jeg set ham gøre tit.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-04 13:33

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Thomas
>
> PS Bo bor vidst på nørrebro og han er ikke bange for at vise sin adresse,

Hvad skulle man være bange for???

Folk tør ikke engang ringe - det er et naragtigt men udbredt skælsord at
poste JEG HAR DEN OG DEN I KILLFILTER, men ofte kan de eller vil de ikke
filtrere, for de vil jo have sjov af at følge med - ofte ses klart af svar
at folk læser indlæg fra personer som de påstod de havde filtreret væk - men
så undskylder de sig med at filteret røg da de geninstallerede osv osv.
Det er hurtigere at undlade at åbne indlæg man ikke gider - kun det sker, i
hovedsagen

Fra : Jørgen Hess

Dato : 15-09-04 22:21

> [...]
> filtrere, for de vil jo have sjov af at følge med - ofte ses klart af svar

Jeg filtrerer aldrig, men har sat "Aktuel visning" under "Vis" til at skjule
læste eller ignorerede meddelelser. Det er så dejlig nemt herefter at bruge
<Ctrl>+<T> i en tråd man er træt af.
mvh
Jørgen