Vin opbevaring
Fra : Ivar Madsen

Dato : 11-09-04 21:49

Jeg har igen igen, fået nogle flasker vin¹ nogle af flaskerne skal der
sikkert tages hul på til julmaden, resten ved jeg ikke hvornår jeg skal
bruge, næste jul måske,,,
Nå men hvordan opbevare jeg dem bedst, så de holder sig friske?

¹ Der er ellers i hundervis af andre ting jeg heller ville have haft,,,

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/

Fra : Peter C:\\>

Dato : 11-09-04 22:00

http://www.vinforum.dk/vinensabc/opbevaring.shtml

--
MVH Peter C:\
- - -

Fra : F.B. [3000]

Dato : 12-09-04 11:18

Ivar Madsen wrote:
> [...]
> Nå men hvordan opbevare jeg dem bedst, så de holder sig friske?
>

> ¹ Der er ellers i hundervis af andre ting jeg heller ville have haft,,,

Hæh... Nu når du ikke er istand til at kontrollere dine omgivelsers mani med
at komme med flasker (din stakkel) så ka´ du vel lige så godt tjekke denne
side ud og derved forhøje nydelsen af dine lagervarer

http://www.zillyink.dk/vinskole.htm

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *getlost*

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 13-09-04 17:51

> [...]
> at komme med flasker (din stakkel) så ka´ du vel lige så godt tjekke denne
> side ud og derved forhøje nydelsen af dine lagervarer

Ja det er sgu da i den grad til at brække sig over den stupide snoppeside.

sj

Fra : alfaekko

Dato : 16-09-04 15:42

"Steen Jakobsen" <noway@nopost1.tele.xx> skrev i en meddelelse
> med

> Ja det er sgu da i den grad til at brække sig over den stupide snoppeside.
>
> sj

Tak for dit sobre indlæg. Det hedder iøvrigt "snobbe".
Vin er tilsyneladende ikke din hobby.

Anders

Fra : Thomas H.A.

Dato : 17-09-04 07:54

"Steen Jakobsen"

> Ja det er sgu da i den grad til at brække sig over den stupide snoppeside.
>
> sj

Virkelig et indlæg der kan bruges til noget, flot skrevet Steen, jeg
var ikke klar over at det var SNOBBET at kunne lide og interessere sig
for vin, men jeg må have taget fejl og erkender nn blankt i lyset af
de nye beviser, JEG ER EN SNOB, men jeg må jo lære at leve med det
!!!!!!

Thomas