Dengang far var dreng...
Fra : Juggernaut

Dato : 11-09-04 20:30

Hejsa.
Jeg leder efter en cd med Troels Trier hvor subj er et af numrene. Er den
overhovedet udgivet på cd?

Takker på forhånd.

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-09-04 20:38

Juggernaut wrote:
> Hejsa.
> Jeg leder efter en cd med Troels Trier hvor subj er et af numrene. Er
> den overhovedet udgivet på cd?

Måske på en af de CD'ere der er til salg her:
http://www.karma.dk/Dk_2.htm

To af dem er godtnok udsolgt ;-(

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Juggernaut

Dato : 11-09-04 20:39

> Måske på en af de CD'ere der er til salg her:
> http://www.karma.dk/Dk_2.htm
>
> To af dem er godtnok udsolgt ;-(
>
> -Sune
>
> --
> Check out my band at www.secondnature.dk
> Remove the monkey to send mail.

Tak for svaret. Desværre er der ikke track-liste på de skiver der ligger på
den side du linker til. Så i princippet kunne det godt være en af dem......

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-09-04 20:49

Juggernaut wrote:

> Tak for svaret. Desværre er der ikke track-liste på de skiver der
> ligger på den side du linker til. Så i princippet kunne det godt være
> en af dem......

Det er jo bare at fyre en email af til Tømrerclaus og spørge. Så kan du
også overbevise ham om at han skal trykke nogle flere!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Juggernaut

Dato : 11-09-04 21:00

> Det er jo bare at fyre en email af til Tømrerclaus og spørge. Så kan du
> også overbevise ham om at han skal trykke nogle flere!

Selvfølgelig. Hermed gjort :)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-09-04 23:23

"Juggernaut" <juggernaut@streetREMOVEbike.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter en cd med Troels Trier hvor subj er et af numrene. Er den
> overhovedet udgivet på cd?

"Stardust Bodega" med TT og RB er udgivet som CD på HMCD4322 kan jeg se på
en opsamlingsplade som jeg har med dem (hvor den også er på - Troels Trier &
Rebecca Brüel - Jeg er på rekreation - Greates Hits)

Men jeg må hermed rose dig for go' musiksmag, for TT & RB er sq fremragende
(thumps up)
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Juggernaut

Dato : 12-09-04 00:52

> Men jeg må hermed rose dig for go' musiksmag, for TT & RB er sq
> [...]
Hehe jo tak. Du skulle vel ikke vide hvor man kan købe den? Har kigget en
del steder efterhånden og uden det store held.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-09-04 14:31

> Du skulle vel ikke vide hvor man kan købe den?

nej, men du kan da eventuelt sætte en købsannonce op i
news:dk.marked.privat.musik , det kunne jo være at der var en som har den,
og som vil sælge den.
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Juggernaut

Dato : 13-09-04 10:18

Jo tak. Det kan jeg prøve. Ham som Sune linkede til, havde desværre ikke
flere eksemplarer.

Tak for hjælpen.