Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cameras fra US
Fra : Bulder Basse

Dato : 11-09-04 12:24

Hejsa
Er der ogen der ved hvormeget man må slippe for et EOS 300D i USA?
Evt hvormeget for et Nikon D70?

Mvh
BB

Fra : Palle

Dato : 11-09-04 13:50

Prøv at undersøge det.

Fra : pwa

Dato : 11-09-04 16:16

> [...]
> Hejsa
> Er der ogen der ved hvormeget man må slippe for et EOS 300D i USA?

i sidste uge i NY, D70, $ 1.107
ellers brug webcrawler, eller google
pwa

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 11-09-04 16:21

"Bulder Basse" <slet@slet.dk> writes:

> Hejsa
> Er der ogen der ved hvormeget man må slippe for et EOS 300D i USA?
> Evt hvormeget for et Nikon D70?

http://www.bhphotovideo.com/

--Kai

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-09-04 16:58

Bulder Basse wrote:
> Hejsa
> Er der ogen der ved hvormeget man må slippe for et EOS 300D i USA?
> Evt hvormeget for et Nikon D70?

Det må være rimelig nemt at søge efter via Google og lign......

Dertil skal du så regne med 25% dansk moms og et gebyr hvis du får det sendt
med posten.

På digitale kameraer er der ikke told - men der er på tilbehøret - så der
skal det også tillægges......

Moms og evt. told skal i teorien også lægges på, hvis du selv henter det -
men der er du selv herre over om du vil smugle det gennem tolden, og lade
som om, ar det er et, som du har haft med på hele turen

Men me de priser 300D efterhånden er nede i - så er der ikke så meget at
spare - så jeg ville nok i stedet kigge på de tyske internet-butikker.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : driver

Dato : 11-09-04 16:59

"Bulder Basse" <slet@slet.dk> wrote in message
> Hejsa
> Er der ogen der ved hvormeget man må slippe for et EOS 300D i USA?
> Evt hvormeget for et Nikon D70?
>
> Mvh
> BB

Husk at hvis det sendes gennem postvæsnet bliver der opkrævet 25 % moms.
(fra ikke eu-land)
mvh
driver

Fra : Claus Hastrup

Dato : 11-09-04 18:29

"driver" <XXmgcar@sport.dk> skrev i en meddelelse

> Husk at hvis det sendes gennem postvæsnet bliver der opkrævet 25 % moms.
> (fra ikke eu-land)
> mvh
> driver

Eller hvis det sendes igennem et hvilket som helst andet fragtselskab - i
hvert fald dem jeg er stødt på i tidens løb

- Claus

Fra : No1

Dato : 12-09-04 21:14

> Er der ogen der ved hvormeget man må slippe for et EOS 300D i USA?
> Evt hvormeget for et Nikon D70?

Sidst jeg så, kostede et EOS 300D $999

Fra : Tommy Jensen

Dato : 12-09-04 21:20