BounceQuotaNotice
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 11-09-04 10:17

Hejsa!

TCD bruger,
Jeg er begyndt at få meddelelser om at min postkasse er fyldt op
(http://tdc.mail.dk/err/bouncequotanotice.shtml) - når jeg så tømmer den er
der kun ganske få mail. Normalt plejer der snilt at kunne ligge 60-90 mail
(afhængig af størrelsen selvfølgelig). Har TDC ændret deres "mail-volume"?

Mvh. Bo Jørgensen

Fra : Rene Joergensen

Dato : 11-09-04 12:45

Bo Jørgensen <bo@pc.dk> wrote:

> [...]
> (afhængig af størrelsen selvfølgelig). Har TDC ændret deres "mail-volume"?

Ligger der meget spam i din spamfolder? (kan vist tjekkes via webmail),
eller meget i trash i webmailen?

--
-René

Fra : Jesper Lund

Dato : 11-09-04 12:46

Bo Jørgensen <bo@pc.dk> wrote:

> [...]
> tømmer den er der kun ganske få mail. Normalt plejer der snilt at
> kunne ligge 60-90 mail (afhængig af størrelsen selvfølgelig). Har

TDC har indført et spam filter, hvor spam mails bliver gemt i en speciel
folder på din konto. Disse mails tæller med i pladsen. Du kan kun se dem
ved at logge på webmail. Jeg vil gætte på at det er forklaringen.

--
Jesper Lund