Extreme kattegrus
Fra : Kevin Simpson

Dato : 10-09-04 23:24

Hvor finder man det billigst?

Mvh Kevin

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-09-04 23:35

"Kevin Simpson" <zima_dk@NOSPAM.hotmail.com> writes:

> Hvor finder man det billigst?

hos http://www.zooplus.de leveres med postdk og du kan/skal betale med visakort

> Mvh Kevin

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kevin Simpson

Dato : 10-09-04 23:47

Takker, det er godt nok billigt...
Men kan det ikke købes i DK billigt?

Mvh. Kevin

Fra : Ida

Dato : 11-09-04 01:27

--

"Kevin Simpson" <zima_dk@NOSPAM.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Takker, det er godt nok billigt...
> Men kan det ikke købes i DK billigt?
>
> Mvh. Kevin

Hej Kevin

På katteudstillinger kan det købes en del billigere end i butikkerne, men
det kræver, at du køber omkring 10 kasser på én gang.
Jeg husker ikke den præcise pris, men skal se om ikke jeg kan hitte den til
dig *s*

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger ventes uge 40

Fra : Tanja Petersen

Dato : 11-09-04 05:37

Så vidt jeg ved er det i poser og ikke kasser.
Sidst jeg spurgte på en udstilling kunne jeg få det til ca. 100,- pr pose
(16 kg)

Hilser
Tanja

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-04 08:49

> Hvor finder man det billigst?

Vi køber det i Land og Fritid for 149 kr.
Det er ca. 40 kr. billigere, end det jeg har set det til hos dyrehandlerne.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : none

Dato : 11-09-04 10:40

In article <vQp0d.46310$Vf.2390444@news000.worldonline.dk>,
zima_dk@NOSPAM.hotmail.com says...
> Hvor finder man det billigst?

Er det specielt godt, (bruger et eller andet fra netto)

mvh

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-04 11:14

"none" <none@none.no> skrev i en meddelelse

> Er det specielt godt, (bruger et eller andet fra netto)

Ja, hvis man fylder rigeligt med grus i kattebakken og efterfylder efter
behov, kan det holde meget længe.
Man fjerner bare klumperne i bakken dagligt og klumperne er hårde. De
smuldrer ikke, som de tit gør ved det billige grus.
Så imo giver det mindre arbejde og mindre lugtgener og prisen i den sidste
ende, bliver nok noget nær det samme, da man ikke behøves, at tømme og rense
hele bakken så tit.
Vi har også pløjet os igennem, alle de billige mærker fra
dagligvarebutikkerne, men holder os til EC fremover.
Aldis kattegrus, må være den værste jeg har prøvet. Superbests kattegrus er
nogenlunde. Kan ikke lige huske med Nettos...

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : none

Dato : 11-09-04 12:11

> Aldis kattegrus, må være den værste jeg har prøvet. Superbests kattegrus er
> nogenlunde. Kan ikke lige huske med Nettos...

OK det kan være man skal prøve det (eller rettere katten skal prøve det

Fra : Kate

Dato : 11-09-04 13:21

"Kevin Simpson" <zima_dk@NOSPAM.hotmail.com> wrote in

> Hvor finder man det billigst?

Som Henrik siger zooplus, men hvis man ikke kan købe via nettet så har
jeg set det i Zoocity (i Rødovre) til 149,-. Andre steder koster det op
til 170 for 16 kg.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 11-09-04 17:20

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Som Henrik siger zooplus, men hvis man ikke kan købe via nettet så har
> jeg set det i Zoocity (i Rødovre) til 149,-. Andre steder koster det op

Det er fisme dyrt
Jeg har endnu ikke set det dyrere end 149,- (PetWorld). Normalt giver jeg
129,- hos Pethouse i Odder. På udstillingen i Holstebro solgte han 5x16 kg
for 500,- kr. Så udstillingerne er et godt sted at hente det

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-04 18:57

"Katrine Nederby" <beydanaSletDette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er fisme dyrt
> Jeg har endnu ikke set det dyrere end 149,- (PetWorld).

Hmm. 149,- er det billigste jeg har fundet.
I Calles Dyrerige i Ålborg kostede det 189,- sidst jeg kiggede.
Jeg må prøve og snuse lidt mere, i nogen af de andre forretninger i Ålborg
og Randers, så finder jeg måske også noget, der er billigere.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Gitte

Dato : 11-09-04 19:14

> I Calles Dyrerige i Ålborg kostede det 189,- sidst jeg kiggede.
> Jeg må prøve og snuse lidt mere, i nogen af de andre forretninger i Ålborg
> og Randers, så finder jeg måske også noget, der er billigere.

Hejsa

Jeg var i calle´s i mandags og der har de altså tilbud på det til 99
kr/sækken om det også gælder næste uge ved jeg ikke, men ring og snak med
Michael som er ved katte/hunde afdelingen der

MVH
Gitte

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-04 19:31

"Gitte" <dk.sacala"fjernmig"@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var i calle´s i mandags og der har de altså tilbud på det til 99
> kr/sækken om det også gælder næste uge ved jeg ikke, men ring og snak med
> Michael som er ved katte/hunde afdelingen der

Ok, det var billigt. Jeg prøver og ringe til dem mandag.
Vi har nemlig 3 kattebakker ( den ene er en bedroller ) og jeg bruger en hel
sæk, bare på at fylde bakkerne.
Kattene foretrækker jo, at komme ind på wc, selvom de går udenfor noget af
dagen, når de da ikke lige sover.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Kate

Dato : 12-09-04 08:21

"Katrine Nederby" <beydanaSletDette@hotmail.com> wrote in

> Det er fisme dyrt

Ja, det synes jeg også, derfor er jeg altid på mærkerne når nogen
nævner andre priser. Men jeg har nu ikke haft problemer med at få det
fra tyskland.