futurama dvd'ere
Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-09-04 17:22

mange steder er reg 1 af disse sæson boxe billigere end reg 2 - ved nogen om
billedkvaliteten varierer på de to regioner - er den ene bedre frem for den
anden? - man har jo hørt at tv programmer ofte er bedre på ntsc fordi de
oprindeligt er lavet til det system.
kan nogen fortælle lidt om det inden jeg evt. køber noget af det.
tak for hjælpen.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-04 23:55

On Fri, 10 Sep 2004 18:22:24 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

>[Futurama R1 vs R2]
>kan nogen fortælle lidt om det inden jeg evt. køber noget af det.

Det er desværre for lidt jeg kan bidrage med. Vil egentlig også kun
lige gøre opmærksom på det her:

Futurama: The Complete DVD Collection
<http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=12745>

Jeg har selv alle 4 sæsoner i region 2. Har ikke haft mulighed for, at
sammenligne dem med region 1 udgivelserne. Er selv ganske godt
tilfreds med kvaliteten på region 2 skriverne.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-09-04 08:00

> Det er desværre for lidt jeg kan bidrage med. Vil egentlig også kun
> lige gøre opmærksom på det her:
>
> Futurama: The Complete DVD Collection
> <http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=12745>

wow - det var godt nok en lækker box! - tak for linket, den box vil jeg da
lige finde lidt detajer på.

Fra : Koeffe

Dato : 11-09-04 11:19

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse

> Futurama: The Complete DVD Collection
> <http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=12745>

'kæft det billigt, når man tænker på at hver box normalt koster 300-400 kr.

--
Koeffe

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-09-04 11:52

On Sat, 11 Sep 2004 12:18:53 +0200, Koeffe wrote:

> 'kæft det billigt, når man tænker på at hver box normalt koster 300-400 kr.

Hmmm... samlet har jeg spenderet 580,- på de fire Futurama-bokse. Det er
også 15 skiver, så der er vist ikke noget nyt i den boks... ud over
indpakningen.

--
Mvh. Lars

Fra : Morten DH

Dato : 11-09-04 10:47

> [...]
> oprindeligt er lavet til det system.
> kan nogen fortælle lidt om det inden jeg evt. køber noget af det.

Du kan luske lidt rundt her:
http://www.dvd-basen.dk/home.php3?search=Futurama&mvis=ok®ion=%25&land=%25&ok=go

Det lader til at der ikke er lavet nogen direkte sammenligning mellem R1 og
R2 som fx med Simpsons (her er konklusionen helt klart R1 -
http://www.dvdbeaver.com/film/dvdcompare/simpsons1.htm)

Men jeg har selv dem alle i R1 og de er utroligt flotte...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-09-04 13:38

> Men jeg har selv dem alle i R1 og de er utroligt flotte...

det tror jeg det ender med - de er osse billigere og det er jo et ret godt
argument for at vælge dem