Don`t feed a HYLER.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-09-04 23:47

I dette forum findes der et antal personer som IKKE vil debattere, men
kun svine personer til de ikke kan lide ! De er SÅ ubegavede, at de
ikke forstår at de får tilbage i samme mønt!
De er så ubegavede, at de ikke selvstændigt kan finde ud af at springe
indlæg over som de ikke kan lide ! En del af dem er endog SÅ
ubegavede, at de heller ikke kan finde ud af det, efter at venlige
mennesker har forklaret dem hvordan de skal gøre!! hehehehehehhe

Ikke EEN af nedenstående personer har berørt det EMNE mit FØRSTE
indlæg handlede om ! nemlig : at DCU nu har ændret retning fra at
være en "Forbrugerforening" til en "Interesseforening" !

Hvad mon deres formål er med at ødelægge DCU debatten ! Er nogen af
dem fra DCU ? eller er det bare nogen som HYLER op og tror, at HYLERNE
skal bestemme HVEM der må skrive i dette forum ! eller HVAD der må
skrives i dette forum!

Helt ærligt, virker det ikke lidt meget ubegavet ?

Til HYLERNE

Kim Olsen
Torben
GISMO
PISINGOS
Jesper Hedegaard
Tonni H.Nøhrgaard
Carsten Holck
Henrik Tange
Steen?bel?

det er helt i orden at I ikke er enig med mig! at I ikke kan lide mine
indlæg ! at I ikke kan lide måden jeg skriver på ! at I ikke har så
meget hjernemasse at I kan springe indlæggene over !

MEN..... kan I ikke få jeres mor til at VISE jer hvordan man springer
indlæg over man ikke kan lide?

I DELTAGER IKKE I DEBATEMNERNE ........MEN I HYLER KUN....NÅR EEN AF
JER HYLER HYLER HELE KORET til stor morskab for de intelligente i
dette forum hahahah

DON`T FEED A HYLER.

Hilsen
verner

Fra : Carsten Holck

Dato : 10-09-04 00:49

Heldigvis fandt ven_hj@yahoo.dk <ven_hj@yahoo.dk> tastaturet og skrev i
> [...]
> indlæg handlede om ! nemlig : at DCU nu har ændret retning fra at
> være en "Forbrugerforening" til en "Interesseforening" !

Og hvorfor skulle jeg(vi) så det når du nu netop opfordrer os til at
ignorerer dit indlæg ?

> [...]
> dem fra DCU ? eller er det bare nogen som HYLER op og tror, at HYLERNE
> skal bestemme HVEM der må skrive i dette forum ! eller HVAD der må

Ikke spor - men jeg (vi) ønsker bare at også du vil respektere de skrevne og
uskrevne retningslinier om *hvordan* der skrives, hvad og hvem vil jeg ikke
blande mig i.

/EOD/

/carsten

Fra : S.B.

Dato : 10-09-04 07:58

hyler = whiner

Hvis du vil holde det hele på engelsk.
Ellers ligner det lidt "The julekalender"

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-09-04 10:26

"Carsten Holck" <cholck@malling.com.invalid> wrote in message news:<4140ebe0$0$175$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

Hej Carsten Holck

> Ikke spor

Den mening deler de andre HYLERE ikke med dig Carsten.

- men jeg (vi) ønsker bare at også du vil respektere de skrevne og
> uskrevne retningslinier om *hvordan* der skrives,

Kan du ikke lige præcisere hvad du mener ? Er det at jeg en gang
imellem skriver en hel sætning med stort ? eller EET enkelt ord? er
det det der er DIT problem Carsten ?
Hvis det er korrekt tolket så går du i FOR små sko. Jeg fremhæver en
sætning et ord som man ellers ville skrive i kursiv som er ganske
normalt i dansk retskrivning! Det ændrer jeg narurligvis ikke fordi en
5-6 HYLERE bliver høreskadet af at læse.

hvad og hvem vil jeg ikke
> blande mig i.

Næe Carsten Holck DU blander dig heller ikke i emnet ! hvad er det du
ikke kan finde ud af? AT SPRINGE MINE INDLÆG OVER ? er det en større
opgave end du kan klare?

> /EOD/
>
> /carsten

Hilsen
verner

Fra : Kenneth

Dato : 10-09-04 12:13

Hej Verner
Er der overhoved NOGEN der har svaret på dine indlæg om DCU, jeg mener ud
over alle os HYLERE der har svinet dig til ??
Nej vel.....
Verner kan du da ikke se, at det svarer til at jeg sætter et fortelt tilsalg
i markedsgruppen. Der er ingen der gider at købe mit skide fortelt, men
alligevel sætter jeg det i, dag ind, dag ud, hele efteråret. ( Flere år
efter hinanden) Når så folk bliver trætte af at se alle mine indlæg om det
skide fortelt, og gør mig opmærksom at de IKKE vil købe det telt.
Så er det at jeg begynder at sige til folk at de sviner mig til og at de er
ubegavede / nogle HYLERE - klovne / Narrøve osv, osv, osv.
HELT ÆRLIG Verner, hvis du ikke forstår dette vink med en vognstang, så må
du lige ændre dit indlæg og tilføje mig i dit kor af "hylere"
For at dette indlæg også skal dreje sig lidt om DCU, er jeg da også medlem,
og et tilfreds et af slagsen. Jeg bruger den forening til at spare lidt af
mine surt tjente penge når jeg dyrker min fritidsinteresse. OG det er fint
med mig. Almisser modtages med kyshånd

Hilsen Michael.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 12-09-04 18:27

"Kenneth" <lemi@tdcadsl.NOSPAM.dk> wrote in message news:<41418c23$0$279$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Hej Verner

Hej Kenneth

> Er der overhoved NOGEN der har svaret på dine indlæg om DCU, jeg mener ud
> over alle os HYLERE der har svinet dig til ??

Der er kommet nogle få korte bemærkninger. Men helt ærligt tror du at
normale folk vil debattere i en tråd hvor 5-6 HYLERE er i gang med at
svine en person til? tror du det Kenneth?
Kenneth jeg kunne godt repetere for dig hvilke ukvemsord disse hylere
bruger om min person men jeg goider ikke. Men indholdet svarer til det
svineri BENTE leverer SELVOM gimpen ikke har læst nogen af mine indlæg
? Det er så hjernedødt at jeg ikke gider svare på det.

Jeg mener at HYLERNE i dette forum skræmmer mange seriøse debattører
væk som ønsker at debattere et emne og ikke som ikke ønsker at deltage
i HYLERNES personsvineri.

> [...]
> efter hinanden) Når så folk bliver trætte af at se alle mine indlæg om det
> skide fortelt, og gør mig opmærksom at de IKKE vil købe det telt.

Nej helt ærligt, den sammenhæng kan jeg ikke få øje på ) Vil du
debattere om du skal sælge dit skide fortelt ))

> Så er det at jeg begynder at sige til folk at de sviner mig til og at de er
> ubegavede / nogle HYLERE - klovne / Narrøve osv, osv, osv.

Hvilke svinerier har de FØRST brugt om dig ??

> HELT ÆRLIG Verner, hvis du ikke forstår dette vink med en vognstang, så må
> du lige ændre dit indlæg og tilføje mig i dit kor af "hylere"

Spørgsmål til dig Kenneth ! Debatterer du EMNET ? eller er du igang
med personsvineri ? Hvad tror du selv Kenneth ?

> For at dette indlæg også skal dreje sig lidt om DCU,

NU, er der ved at komme fornuft i dit indlæg )

er jeg da også medlem,
> og et tilfreds et af slagsen.

Det er da helt fint ... også med mig. INTET problem her.

Jeg bruger den forening til at spare lidt af
> mine surt tjente penge når jeg dyrker min fritidsinteresse. OG det er fint
> med mig. Almisser modtages med kyshånd

DET kan alle vel forstå ! men DET er bare ikke MIT emne Kenneth? )
HER GÅR DU HELT GALT I BYEN.

Fra : Kenneth

Dato : 13-09-04 14:00

Verner faldt over tastaturet og skrev....

< Der er kommet nogle få korte bemærkninger. Men helt ærligt tror du at
normale folk vil debattere i en tråd hvor 5-6 HYLERE er i gang med at
svine en person til? tror du det Kenneth?

Dvs, Verner i et forum som dette, hvor man er rimelig anonym. Er der ikke en
eneste af dine "MANGE" normale tilhængere der er parat til at støtte op om
"jeres" synspunkter ang, DCU.
Det er kun de såkaldte HYLERE der tør at står sammen.....
Hmmmm....

< Spørgsmål til dig Kenneth ! Debatterer du EMNET ?

Ja det mener jeg helt klart at jeg gør ( dont feed a hyler )

< eller er du igang
med personsvineri ? Hvad tror du selv Kenneth ?

Et par spørgsmål til dig Verner....
Har jeg skrevet bare et grimt ord om dig i denne tråd ?????
Nææ jeg tror at det er hver gang du kommer ud på lidt tynd is, så begynder
du at råbe op om personsvineri...
Eller hvad tror du Verner ?

> [...]
> med mig. Almisser modtages med kyshånd

< DET kan alle vel forstå ! men DET er bare ikke MIT emne Kenneth? )

Nej Verner det tror jeg ikke, Jeg tror at det er sådan de fleste bruger DCU.
Hvis der var mange der havde samme mening som dig Verner, tror du så ikke at
folk havde haft travlt med at gi dig ret. istedet for at bede dig om at lade
det ligge. folk er trætte af at høre om denne debat..... ( det var det jeg
troede at jeg kunne forklare dig med min lille historie om forteltet )
Men....... !

Nå nu gider jeg ikke denne debat mere, vil gå ud og pakke CV`en så den er
klar til weekenden )))

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 13-09-04 23:37

"Kenneth" <lemi@tdcadsl.NOSPAM.dk> wrote in message news:<414599bd$0$258$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

Hej Kenneth.

Aller først, jeg regner bestemt ikke dig med til HYLERNE. Og så nogle
bemærkninger til dine udsagn og spørgsmål.

> Verner faldt over tastaturet og skrev....

Kenneth hvorfor så nedladende og negativt! hvad er formålet?

> Dvs, Verner i et forum som dette, hvor man er rimelig anonym. Er der ikke en
> eneste af dine "MANGE" normale tilhængere der er parat til at støtte op om
> "jeres" synspunkter ang, DCU.

Kenneth jeg tror de fleste fornuftige personer ikke vil være en del af
HYLERNES personsvineri ! og jeg forstår dem. Der er mange som er enige
med mig de gider bare ikke HYLERNE !

> Det er kun de såkaldte HYLERE der tør at står sammen.....
> Hmmmm....

Ja hyler en HYLER hyler alle HYLERNE ! De aner ikke hvad de hyler ad,
de hyler bare med flokken ! Tag nu f.eks. hende Bente ! Hun skriver et
rigtigt svinsk indlæg om min person UDEN at have læst EET eneste af
mine indlæg (efter gimpens eget udsagn) her har du hvor begavet
HYLERNE er.

> Et par spørgsmål til dig Verner....
> Har jeg skrevet bare et grimt ord om dig i denne tråd ?????

Nej det har du ikke, du er en af de seriøse debattører i dette forum.

> Nææ jeg tror at det er hver gang du kommer ud på lidt tynd is, så begynder
> du at råbe op om personsvineri...
> Eller hvad tror du Verner ?

Kenneth hvis du nærlæser alle mine svar til folk, vil du kunne se at
jeg svarer i samme ånd og tone som jeg bliver tiltalt.
Først skriver jeg et debatindlæg om DCU ! Så kommer de ubegavede
HYLERE på banen med personsvineri UDEN at berøre emnet jeg skriver om
(alle kan kontrollere mit udsagn).
DEREFTER besvarer jeg ALLE svinske indlæg mod min person i SAMME ånd
og tone jeg er blevet tiltalt og DET bliver jeg ved med, jeg vender
IKKE den anden kind til.

> Jeg bruger den forening til at spare lidt af
>
> < DET kan alle vel forstå ! men DET er bare ikke MIT emne Kenneth? )
> HER GÅR DU HELT GALT I BYEN.
>
> Nej Verner det tror jeg ikke,

Jeg mente det debatemne jeg startede tråden med ))

Jeg tror at det er sådan de fleste bruger DCU.

Det tror jeg du har ret i, desværre.

> Hvis der var mange der havde samme mening som dig Verner, tror du så ikke at
> folk havde haft travlt med at gi dig ret.

Det er der sandelig også mange der gør , jeg får rigtig mange E-mails
der støtter mine indlæg ))

istedet for at bede dig om at lade
> det ligge. folk er trætte af at høre om denne debat..... ( det var det jeg
> troede at jeg kunne forklare dig med min lille historie om forteltet )
> Men....... !

Kenneth hvis folk er trætte af mine indlæg hvorfor springer de dem
ikke bare over? Er folk virkelig så dumme at de ikke kan finde ud af
det?

> Nå nu gider jeg ikke denne debat mere, vil gå ud og pakke CV`en så den er
> klar til weekenden )))

DET lyder meget fornuftigt )

> Hilsen Michael.

Venlig hilsen