Input signal out of range
Fra : Ukendt

Dato : 09-09-04 22:27

Hej
Jeg har en LG skærm, jeg ved ikke om det er den eller andet hardware der
driller. Men sagen er, at ved opstart "hopper skærmen af" og der kommer en
meddelse om at Input signal out of range.
Hvad kan det være ?

Kasrten

Fra : Thomas Hansen

Dato : 10-09-04 05:49

On Thu, 9 Sep 2004 23:26:50 +0200, karsten <nospam(snabela)festkokken.dk>
wrote:

> [...]
> en
> meddelse om at Input signal out of range.

Hej
Det betyder at det signal som kommer fra grafikkortet er uden for den
område som skærmen kan vise.
Det er somregle fordi refrech rate er sat for højt.
Du kan starte masikien op i fejl sikret tilstand og sætte
grafikindstillingerne ned. Når du så genstarter vil du starte med de
indstillinger du har sat i fejlsikret.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"