TETRA mobiltelefoni
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-09-04 17:26

Hey

Nogen der kender lidt til Tetra?

For jeg undrer mig lidt over
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=25101#

set i sammenhæng med hvor få antenner der er i københavn. Tror da ikke det
vil virke særligt godt, med få antenneplaceringt i det centrale københavn,
godtnok er der planlangt en mere i det centrale. Men er TETRA så kraftigt at
det rækker meget langt også igennem tæt bebyggelse?

Prøv at kig i mastedatamasen eller kig i dk.binaer

Fra : JMo.

Dato : 09-09-04 20:25

Bjarke Hansen wrote:

> [...]
> københavn, godtnok er der planlangt en mere i det centrale. Men er
> TETRA så kraftigt at det rækker meget langt også igennem tæt

Så vidt jeg husker kan mange Tetra-terminaler bruge hinanden som relay-
stationer, når de er uden for dækning

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 10-09-04 20:12

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
at
> det rækker meget langt også igennem tæt bebyggelse?

Virker fint både i Lyngby og Hvidovre, og rundt i Kbh ... (det er de steder
jeg har haft fornøjelsen af at bruge systemet)

-Michael