[efternvan, fornavn] i outlook 03
Fra : Moses

Dato : 09-09-04 08:27

Hej NG

Jeg har opdateret nogle af vores medarbejderes Office til version 03.

Før brugte de OE 6.0 men er nu begyndt at bruge Outlook.

Problemet er at de alle har et sted mellem 500 og 700 adresser som når de nu
importeres i 03 kommer til at vises som [efternavn, fornavn]

De SKAL vises som fornavn, efternavn. Selv om jeg går i indstillinger og
vælger at alle nye adresser skal vises på denne måde og importerer på ny,
kommer adresserne stadig til at stå "omvendt" af det ønskede.

Jeg søger derfor en automatisk mulighed for at få skiftet samtlige adresser
til den, for os, rette visningsform.

Jeg kan ikke hitte på andet end at skulle gøre det manuelt på hver adresse.

mvh
Jan Mose

Fra : Else Holm

Dato : 09-09-04 10:26

"Moses" <a@b.c> skrev i en meddelelse
> [...]
> adresser til den, for os, rette visningsform.
>
> Jeg kan ikke hitte på andet end at skulle gøre det manuelt på hver

Jeg ved ikke, om dette kan være til hjælp, men i Outlook 2000 kan man
åbne Adressekartoteket (ikke mappen med kontaktpersoner i
Mappelisten) - klikke på Vis > Sorter efter og så sætte flueben ved
Navn og Fornavn - så vender de rigtigt - i hvert fald hos mig!

--
Else

Fra : Moses

Dato : 09-09-04 11:21

hmm, jeg kan godt se pointen, men kan ikke få det til at fungerer. om det er
pga. at det ikke er 2000 men 2003 vi bruger ved jeg så ikke