Logitech museproblemer
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 09-09-04 07:58

Jeg har for ikke ret lang tid siden købt trådløst tastatur + mus fra
logitech.

Musen fungerer dårligt! Den fungerer i små perioder optimalt, men for det
meste hakker den i det - og det er som om at den 'falder i søvn' af og til,
så man lige skal køre lidt med musen før markøren følger med. Det er
møgirriterende!

Jeg har friske batterier i musen, og receiveren står med de i manualen
foreskrevne 20 cm fri radius. Jeg har prøvet at skifte underlag men det
hjælper ikke.

Har I nogen ideer til hvad mere jeg kan prøve?

På forhånd tak

Tommy

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-09-04 08:14

> Har I nogen ideer til hvad mere jeg kan prøve?
>
> På forhånd tak
>
> Tommy

Tjae du kunne jo fortælle hvad for et sæt du har, Logitech laver rigtig
mange mus og tastatur.
Men jeg kan sige at jeg har en MX700´, og ja den "sover" sparer strøm engang
i mellem,
det er ikke noget der genere mig, jeg tro nok går min 15 min inden den gør
det.
Kurt

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 09-09-04 08:37

> [...]
> i mellem,
> det er ikke noget der genere mig, jeg tro nok går min 15 min inden den gør

Hej Kurt,

Jeg kan ikke finde ud af præcis hvad modellen hedder - har vendt og drejet
den men der står ikke noget jeg kan identificere som modelnavn. Kassen har
jeg smidt ud Men den er købt ved www.shg.dk og de skriver på deres
hjemmeside at jeg har købt:

Cordless Desktop Navigator, Keyboard w/ Cordless Mouse, White, Retail, SE

Det får du nok ikke meget ud af, kunne jeg forestille mig. Hvis du klikker
www.shg.dk og søger på varenummer 520208, så kan du se hvordan mit
tastatur+mus ser ud.

Men jeg gav 600 for det for tre-fire mdr siden, så det er da ikke noget
billigt l... jeg har købt.

Tommy

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-09-04 12:13

> [...]
> tastatur+mus ser ud.
>
> Men jeg gav 600 for det for tre-fire mdr siden, så det er da ikke noget

Hej Tommy

Kører du PS/2 eller USB, det sæt du har der skulle være meget OK,
hvis du bruger usb til din mus kan det godt give lidt problemer, hvis du har
andre usb enheder til at kører.
Eks: hvis jeg bruger min usb scanner og jeg har min mus på usb kan jeg ikke
bruge min mus samtidig,

hvis det ikke virker så må du jo have den byttet, for så er der fejl i den.

Mvh
Kurt

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 09-09-04 12:47

> [...]
ikke
> bruge min mus samtidig,
>
> hvis det ikke virker så må du jo have den byttet, for så er der fejl i

Nej, jeg har ikke noget ekstra tilkoblet.

Jeg hælder også selv til at det er musen der er noget galt med efterhånden.

Tak for hjælpen.

MVH

Tommy