Spillejobs for et Status Quo tibute band?
Fra : Steen

Dato : 08-09-04 09:59

Hey

Jeg kender nogle norske gutter, der spiller Status Quo numre.

Jeg blev spurgt, om jeg kendte nogle steder, der evt. kunne booke bandet i
Danmark - så hvis nogen har kendskab til evt, interesserede, så hører jeg
gerne fra dem.

--
Steen
danmark = dk

Fra : Troels

Dato : 08-09-04 18:22

> [...]
> Danmark - så hvis nogen har kendskab til evt, interesserede, så hører jeg

Sig de skal blive hjemme. Vi har vores egne Jambands at slås med her i
Danmark. Ellers høvler vi sgu Thomas Helmig Jam afsted op til dem på en 4
ugers efterårsturne.

/Troels

Fra : Steen

Dato : 09-09-04 12:06

--
Steen
danmark = dk

Fra : Karina Hjorth

Dato : 09-09-04 15:21

> Jeg blev spurgt, om jeg kendte nogle steder, der evt. kunne booke bandet i
> Danmark - så hvis nogen har kendskab til evt, interesserede, så hører jeg
> gerne fra dem.

Prøv evt. Festpapegøjen http://www.festpapegojen.dk - klik på Musik/Katalog,
hvor der står lidt mere om, hvilke andre bands der bookes i øjeblikket.
Ejeren hedder Anette og er mægtig flink, men jeg ved ikke, om hun tager
flere bands ind på nuværende tidspunkt, men prøv at kontakte hende.

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : Steen

Dato : 09-09-04 17:00

"Karina Hjorth" <khjorth@FJERNoncable.dk> wrote in

> Prøv evt. Festpapegøjen

Tak for hjælpen

--
Steen
danmark = dk

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 10-09-04 00:39

Steen <newz@pc.danmark> wrote:
> Jeg blev spurgt, om jeg kendte nogle steder, der evt. kunne booke
> bandet i Danmark - så hvis nogen har kendskab til evt, interesserede,
> så hører jeg gerne fra dem.

Det nemmeste er nok at fremtrylle noget pressemateriale på bandet + evt
demo, og send det til forskellige bookingbureauer, der i forvejen har
kopibands feks
www.cb-oleb.dk/
www.lykkemusic.dk
www.musikevent.dk
www.tajmer.dk
www.showbizz.dk

Husk nogle få dage efter at ringe til de bureauer du sender materiale til,
ellers ser de ikke materialet igennem.

Den mere langsommelige metode er at gå grundigt igennem feks
www.kultunaut.dk finde alle de spillesteder der tager kopi-/ jambands ind
og kontakte dem.
De statsstøttede regionale spillesteder som feks Rytmeposten i Odense, Det
bruunske pakhus i Vejle, Train i Århus og lignende er multisvære at komme
ind på for kopibands, så lad være med at spilde energien på dem. God jagt

Flying Hotdogs

Fra : Steen

Dato : 11-09-04 08:39

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> wrote in

> God jagt
>

> Flying Hotdogs

Take for det - informationerne er hermed videresendt til norges land...

--
Steen
danmark = dk