Top 10 genre for adult movies
Fra : adult

Dato : 08-09-04 23:43

Ligesåvel som Internet Movie Database har deres top 250 m.v. findes der også
tilsvarende lister for adult movies? Genreinddelt?

Jeg spørger for en anden, der skal bruge det til gaver

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-09-04 08:45

adult wrote:
> Ligesåvel som Internet Movie Database har deres top 250 m.v. findes
> der også tilsvarende lister for adult movies? Genreinddelt?
>
> Jeg spørger for en anden, der skal bruge det til gaver ¨

Der findes åbenbart denne side: http://www.iafd.com/
Jeg fandt den på google på 1 minut..

Efter hvad jeg lige kan se, så har de en "Top 10 titles by pages viewed" men
det siger jo ikke om en film er god eller ej ..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 09-09-04 15:08

On Thu, 9 Sep 2004 00:42:58 +0200, "adult" <none@in.this.end> wrote:

>Ligesåvel som Internet Movie Database har deres top 250 m.v. findes der også
>tilsvarende lister for adult movies? Genreinddelt?

Der findes en database svarende til IMDB:
http://www.iafd.com/

De har også en top liste men den er baseret på antal besøgende så den
vel ikke helt så god som IMDBs.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 09-09-04 18:10

On Thu, 09 Sep 2004 16:07:47 +0200, Thomas Jespersen
<thomas@SECRET.lucky-music.dk> wrote:

>Der findes en database svarende til IMDB:
>http://www.iafd.com/

Jeg kiggede lidt på siden og fandt en henvisning til
rec.arts.movies.erotica

Måske du skulle spørge der.

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 13-09-04 12:31

adult wrote:
> Ligesåvel som Internet Movie Database har deres top 250 m.v. findes
> der også tilsvarende lister for adult movies? Genreinddelt?
>
> Jeg spørger for en anden, der skal bruge det til gaver

Yeah right..
IMDB har så vidt jeg lige har kunnet finde en lille "top 8"
http://www.imdb.com/Sections/Genres/Adult/

--
Mvh.
Peter Bak