Dyreplageri? (kat)
Fra : Karina Nielsen

Dato : 08-09-04 18:27

Hej gruppe,

syntes lige i skulle se denne film, som jeg fandt på Dk.fritid.dyr.....
Stakkels kat:(

Karina

Fra : vvv

Dato : 08-09-04 19:00

"Karina Nielsen" <dsl154563@nospamvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe,
>
> syntes lige i skulle se denne film, som jeg fandt på Dk.fritid.dyr.....
> Stakkels kat:(
>
> Karina

Dyrplageri er det vel næppe - men lidt synd er det da - hvis tapen i øvrigt
kan komme af uden at tage pelsen med.
Spøjs reaktion i øvrigt, må da indrømme (med fare for at komme helt i bad
standing i gruppen) at jeg da trak på smilebåndet.

vv

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 08-09-04 19:11

> [...]
> Hej gruppe,
>
> syntes lige i skulle se denne film, som jeg fandt på Dk.fritid.dyr.....

<klip> original meddelelse med link</klip>

Nogle mennesker er altså for syge i roen ....

Hilsen Miver og Mulles mor, der opfordre til IKKE at klikke på linket i den
oprindelige meddelelse, da det primært er en porno side, så vidt jeg kan se,
og på dén slags sider, får man tit en masse andet snavs med under besøget
*snupper lige en virusscanning, en adaware og en spysweeper, for en
sikkerheds skyld

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Søren Kongstad

Dato : 09-09-04 13:49

"Karina Nielsen" <dsl154563@nospamvip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej gruppe,
>
> syntes lige i skulle se denne film, som jeg fandt på Dk.fritid.dyr.....
> Stakkels kat:(
>
> Karina

Det der undrede mig mest var hvad der var sket med dens hale?

Jeg går ud fra at det er fordi det niver med tape på, og det er derfor den
går sådan? Det er selvfølgelig dyrplageri, da den i hvert fald ikke nyder
det - men jeg synes nu ikke det er sindsygt slemt.

/Søren

Fra : Battlefield´s

Dato : 09-09-04 14:05

"Søren Kongstad" <kongstad@kongstad.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> går sådan? Det er selvfølgelig dyrplageri, da den i hvert fald ikke nyder
> det - men jeg synes nu ikke det er sindsygt slemt.

Hej Søren
Uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg det er en Japanese Bobtail, som
fødes med stumphale. Filmen ser ud til at være fra Japan, hvor denne race er
meget almindelig.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 10-09-04 12:59

"Karina Nielsen" <dsl154563@nospamvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

LoL! ...og så endte det her alligevel :)

Fra : Karina Nielsen

Dato : 10-09-04 15:02

"Brian Axelgaard" <Ask@for.it> skrev i en meddelelse
> "Karina Nielsen" <dsl154563@nospamvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> LoL! ...og så endte det her alligevel :)

Du skal da ikke regne med at vi kun er i kattegruppen;)

---