Mailliste - ingen reaktion
Fra : Martin Ploug

Dato : 08-09-04 21:26

Hej

Jeg har en mailingliste her som fungerer
udemærket her:

http://www.detour.dk/mailliste/mailliste.php

Men jeg skal have flyttet mailinglisten over på
et andet webhotel (www.b-one.dk). Når jeg gør sker der absolut
intet. Der bliver ikke skrevet nogen statusmeddelelse,
og der sker intet i databasen.

Jeg skulle mene, at der er kontakt til databasen, for
når jeg fjerner udråbstegnet i nedenstående, skriver
den "Ingen forbindelse til databasen."

if (!$connect){
Print ("Ingen forbindelse til databasen. <br />");
exit;
}

Her er koden: http://www.detour.dk/mailliste/mailliste1.phps

På forhånd tak.

Hilsen Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 09-09-04 00:29

Har det noget med Safe Mode at gøre ?

/Martin

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 09-09-04 09:03

Martin Ploug wrote:

> Men jeg skal have flyttet mailinglisten over på
> et andet webhotel (www.b-one.dk). Når jeg gør sker der absolut
> intet. Der bliver ikke skrevet nogen statusmeddelelse,
> og der sker intet i databasen.

Nu har du ikke sendt et link, så vi kan se hvad der sker på det nye
webhotel, men umiddelbart kunne det ha' at gøre med at på det nye
webhotel er register globals slået fra i php, mens det har været slået
til på det gamle.

For lidt mere info, se http://php-faq.client.dk/RegisterGlobals

--
Mvh. Nezar Nielsen

Fra : Martin Ploug

Dato : 09-09-04 10:15

Link til mailinglisten på det nye webhotel:

http://www.juniband.dk/mailliste2.php

/Martin

Fra : Kim Andersen

Dato : 09-09-04 14:15

Har du prøvet at bruge $_GET["mode"] og $_POST["mail"] i steden for $mode og
$mail ?

/Kim

Fra : Martin Ploug

Dato : 09-09-04 14:52

Jeg synes ikke rigtig det hjælper noget, desværre.

Hilsen Martin