OE Quotefix og SP2
Fra : Ukendt

Dato : 08-09-04 12:35

Efter at have installeret ServicePack 2, virker min Quotefix til OE ikke
længere. Jeg har prøvet at fjerne programmet og installere det på ny, uden
resultat. Nogen der har et godt råd?

--

Livet er for kort til netbetjente

Med venlig hilsen
Kim Frederiksen
kim snabela the-coffeeshop punktum dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-09-04 13:03

Kim Frederiksen skrev:

> Efter at have installeret ServicePack 2, virker min Quotefix
> til OE ikke længere.

Hvad mener du med 'virker ikke længere'?

Hvis Quotefixet ikke længere vil vise animerede smileys og ej
heller vil farve de forskellige citatniveauer, så kan du gå op
i Funktioner > Indstillinger > Sikkerhed og fjerne fluebenet
i 'Bloker billeder og andet eksternt indhold i html-e-mail'.

Hvis du har stillet OE til, at den kun skal læse mails i ren
tekst oppe i Funktioner > Indstillinger > Læsning, så kan du
heller ikke længere se animerede smileys og farvning af citat-
niveauer. Det kunne man godt i tidligere versioner af OE.

De to ovenstående sikkerhedsfunktioner er efter min mening
noget af det bedste der er sket i OE længe, så jeg vil hellere
undvære anim. smileys og farvning af citatniveauer, men det er
dit valg, hvad du foretrækker.

Krydspostet til: dk.edb.internet.software.mail+news og
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT til: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

--
Hilsen
Madsen