vennetjeneste !!
Fra : Danny

Dato : 07-09-04 17:02

Davs i forummet.

For længe siden hørte jeg nogle politikere tale om, at de ville
legalisere vennetjenester, så at fx naboer som hjælper hinanden, ikke
af samfundet opfattes som lovbrydere, og i den sammenhæng hørte jeg
omtalt en minimumsgrænse på 500 kroner. Jeg har søgt rundt på nettet
for at finde omtale af det nævnte, men uden held. Er der nogen
herinde, som ved mere end jeg gør mht. dette ?

mvh
Danny Nielsen

Fra : Hugo Østergaard-Ande~

Dato : 07-09-04 22:30

Danny skrev sålydende:

> [...]
> for at finde omtale af det nævnte, men uden held. Er der nogen
> herinde, som ved mere end jeg gør mht. dette ?

Se her:
http://www.skat.dk/lovforslag/resumeer/samling0102/657.html

høa

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-09-04 22:31

Danny wrote:

> [...]
> for at finde omtale af det nævnte, men uden held. Er der nogen
> herinde, som ved mere end jeg gør mht. dette ?

Det er jo rent vrøvl det du skriver. Siden hvornår har vennetjenester af
samfundet været opfattet som lovbrud?

Men du snakker måske om sort arbejde? Sort arbejde med en minimumsgrænse
på kr.500,- før det er ulovligt?.... Det lyder virkeligt seriøst og let
at kontrollere, LOL

mvh.
Martin Jørgensen