Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Danske Bank gebyrer - du tror, at det er l~
Fra : Anders Grønborg - En~

Dato : 11-05-01 11:43

Tjek lige disse priser som jeg har opdaget, at jeg
betaler for at bruge Danske Bank TeleService
(som er DB tilbud til erhvervsdrivende, som ønsker
at benytte homebanking).

Oprettelse: 3.000 kr.
-kan forhandles ned i forb. med kontooprettelse.

Fast abonnement: 150 kr. pr. måned.

Pris for at være inde på hjemmesiden: 0,25 kr. / min.
-uden at du foretager dig noget.

Pris for at lave serverforespørgsel: 0,25 kr. / stk.
-hvis du er så fræk at tjekke din saldo.

Pris for betalinger / kontooverførelser: 0,50 kr. / stk.

Pris for opkald til HotLine: 50 kr. pr. gang!

OG DET ER IKKE ENGANG LØGN!!

Jeg spurgte Danske Bank, om jeg ikke kunne få en
homebanking-løsning magen til den, som jeg har
som privatkunde (Danske Netbank - gratis).

Men nej, det var kun til privatkunder.

IKKE UNDERLIGT, AT DANSKE BANK ER EN
AF LANDETS MEST PROFITABLE VIRKSOM-
HEDER.

mvh.

Anders Grønborg

Fra : Troels & Karoline

Dato : 11-05-01 16:42

Tja, Jyske Bank som i børsens nyhedsmagasin lige
er blevet "testet" har følgende gebyrer:

Installation og undervisning hos kunden : GRATIS!

Pris pr. kvartal : 600,00

Pris for at være inde i systemet : GRATIS!

Pris for at lave en forespørgsel : GRATIS!

Pris for at lave en betaling : GRATIS!
(Med mindre du vil have en kvittering sendt
med posten - 5 kr. i porto)

Pris for opkald til Hotline : GRATIS!

- Ikke så underligt, at staten har valgt Jyske Bank til
at varetage sine betalinger!

TJ

"Anders Grønborg - EntertainMen" <info@entertainmen.dk> skrev i en
meddelelse news:umPK6.2273$h4.664792@news101.telia.com...

Fra : Michael

Dato : 13-05-01 18:46

> Jeg spurgte Danske Bank, om jeg ikke kunne få en
> homebanking-løsning magen til den, som jeg har
> som privatkunde (Danske Netbank - gratis).
>
> Men nej, det var kun til privatkunder.

Det kan ikke passe!

Jeg har en privat danskenetbank aftale (gratis).
Derudover har jeg netbank-erhvervs aftale til to forskellige virksomheder,
begge aftaler har kostet 500,- i oprettelse og ellers er det samme pris som
privat (dvs. gratis, dog indbetalingskort: 1 kr.)

Den nyeste erhvervsaftale har jeg oprettet september 2000

--
Michael

Fra : Ebbe Skak

Dato : 14-05-01 09:36

Michael skrev i meddelelsen <9dmh8o$odn$1@eising.k-net.dk>...
>Derudover har jeg netbank-erhvervs aftale til to forskellige virksomheder,
>begge aftaler har kostet 500,- i oprettelse og ellers er det samme pris som
>privat (dvs. gratis, dog indbetalingskort: 1 kr.)

En netbank-erhvers aftale fåes ikke mere. Denne ordning er lige ophørt.
Som firma skal du i DB have en teleservice aftale og priserne er som
beskrevet, men hvis du ønsker at undgå gebyr for telefonsupport skal du bare
lade være med at oplyse dit aftalenummer

Fra : Michael

Dato : 14-05-01 13:31

> [...]
bare
> lade være med at oplyse dit aftalenummer

Hmm... på deres hjemmeside står der stadig de gamle priser, mon ikke Anders
kan bruge det imod dem?

http://www.danskebank.dk/Link/prisernetbank

--
Michael

Fra : Ebbe Skak

Dato : 14-05-01 15:11

Michael skrev i meddelelsen <9doj6t$gtp$1@news.inet.tele.dk>...
>Hmm... på deres hjemmeside står der stadig de gamle priser, mon ikke Anders
>kan bruge det imod dem?

Jeg tog fejl, man kan godt få erhvervs-netbank aftaler, men kun hvis den der
betaler er den der har ansvaret for firmaet.

Fra : Anders Grønborg - En~

Dato : 14-05-01 18:25

Tak for jeres gode svar.

Jeg tager straks kontakt til Danske Bank og
forsøger at forhandle en aftale på plads.

Utroligt, at der er så stor prisforskel på Jyske
Bank og Danske Bank - Her er jo ikke ligefrem
tale om marginale forskelle!

Hvor er Jens Olaf Jersild, når man har brug for
ham

/anders grønborg

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 14-05-01 20:22

Anders> Tak for jeres gode svar.
Anders> Jeg tager straks kontakt til Danske Bank og
Anders> forsøger at forhandle en aftale på plads.

Anders> Utroligt, at der er så stor prisforskel på Jyske
Anders> Bank og Danske Bank - Her er jo ikke ligefrem
Anders> tale om marginale forskelle!

Anders> Hvor er Jens Olaf Jersild, når man har brug for
Anders> ham

Hvorfor har du brug for ham?
Der er vel ikke noget galt i prisforskelle.
Du kan jo bare skifte bank, hvis du ikke mener DDB er pengene værd.

--
Niels Elgaard Larsen
E-mail: elgaard@diku.dk <URL:http://www.diku.dk/users/elgaard/>