hjælp til sang - VIGTIGT! -
Fra : Holger Jensen

Dato : 06-09-04 22:49

Skriver igen i et råb om hjælp.
Hvilken melodi er det nu man bruger til "Han-Herred Sangen"?
Kender I evt nogen som ved et?

på forhånd tak...
Holger L. Jensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-09-04 19:05

Holger Jensen <hlj@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:413cdb4b$0$308$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Skriver igen i et råb om hjælp.
> Hvilken melodi er det nu man bruger til "Han-Herred Sangen"?
> [...]
_____________________

SV: Hvorfor spørger du ikke lokalradioen som ligger og dækker netop dette
område. Området er så heldig at have et par samarbejdende lokalradioer, som
næsten kun spiller den folkelige musik, slager, dansktop og så`n og derfor
er en af Danmarks mest succesfulde og største medlemsradioer.
Prøv at spørg dem. Jeg kan dårligt forestille mig at de ikke kan hjælpe
dig med svaret. Er du så uheldig at ramle ind i en medarbejder som spiller
den mere larmende musik, så prøv en anden dag. Næsten alle medarbejdere
spiller den slags musik som lytterne vil have. Jeg tror at de har svaret til
dig.
Det drejer sig om Radio Nibenitten og Midtfjord Radio. De er faktisk
Nordjyllands Total-radio Program 1 og 2.

Hilsen Åge