Køb af shawarma-rulle - hvor?
Fra : Morten

Dato : 06-09-04 17:13

Hejsa

Jeg skal bruge en shawarma-rulle (en af de store spyd med kød som er i de
fleste pizzariaer)

Jeg har selv kun set dem i Metro i 10kg til 330,-

Er der nogle der kender andre steder man kan få dem? ... (KBH)

/Morten

Fra : Margrete Johansen

Dato : 07-09-04 05:56

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har selv kun set dem i Metro i 10kg til 330,-
>
> Er der nogle der kender andre steder man kan få dem? ... (KBH)

Dagrofa.

Margrete

Fra : Morten

Dato : 07-09-04 12:03

"Margrete Johansen" <mamajohsFJERN@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Dagrofa.

Jeg har ringet til dem og de havde det ja! .... der er så bare det at de kun
handler med virksomhedder der har en reel interesse i at vidersælge det...
jeg har CVR nummer, men det har intet med mad at gøre, så jeg han ikke
handle der.

Fra : Q

Dato : 07-09-04 14:58

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> handler med virksomhedder der har en reel interesse i at vidersælge det...
> jeg har CVR nummer, men det har intet med mad at gøre, så jeg han ikke

Du har vel "Kantinedrift" i din virksomhed?..

At kantinedriften kun består i at du har en kaffemaskine er der vel ingen
der behøver at vide

/peter, som HAR kort til Dagrofa

Fra : Morten

Dato : 07-09-04 15:12

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> /peter, som HAR kort til Dagrofa

Kloge ord!.. ham jeg snakkede med (fra Hillerød dagrofa) gjorde det bare
meget klart at de kun handlede med firmaer der havde videresalg for øje,
ikke private... men du mener ikke de spørger mere ind til det så, hvis man
kommer med sit CVR nummer og vil oprettes?

Fra : Margrete Johansen

Dato : 07-09-04 18:16

> [...]
> ikke private... men du mener ikke de spørger mere ind til det så, hvis man
> kommer med sit CVR nummer og vil oprettes?

Det gør de ikke, nej - du kan oprette et købekort på dit cvr-nummer, skal du
ha' et med indbygget kredit, skal du vurderes. Ellers kan du jo bare betale
kontant.

Margrete