The Whole Ten Yards
Fra : Andreas

Dato : 07-09-04 16:33

Hej Ng

Hvad blev der egentlig af The Whole Ten Yards? Kom den nogensinde til
Danmark (bio?/dvd?)? Hedder den så "10 fod under" på dansk eller hvad?

Andreas

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-09-04 19:21

On Tue, 7 Sep 2004 17:33:19 +0200, "Andreas"
<andreas.ohn@NOSPAMmail.dk> wrote:

>Hej Ng
>
>Hvad blev der egentlig af The Whole Ten Yards? Kom den nogensinde til
>Danmark (bio?/dvd?)? Hedder den så "10 fod under" på dansk eller hvad?

Glem den. Den er rædselsfuldt dårlig. Prøv at se, hvad kritikerne
mener om den:
http://www.rottentomatoes.com/m/whole_ten_yards/

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Thomas

Dato : 07-09-04 19:48

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Glem den. Den er rædselsfuldt dårlig. Prøv at se, hvad kritikerne
> mener om den:
> http://www.rottentomatoes.com/m/whole_ten_yards/

Nu skal man jo ikke altid tro at fordi kritikerne siger en ting, at så er
det
sandheden... Jeg har hørt fra et par bekendte, at du skulle være rimelig
god...
Manden må vel også have lov til selv at se den og danne sin egen mening...

Så vidt jeg kan se, er den i USA udkommet på DVD den 27. Juli. Hvad der
er sket med den herhjemme kan jeg ikke lige besvare dig på. Men umiddelbart
ser det ikke ud til den har været i biograferne herhjemme endnu... Så måske
den kommer direkte på DVD engang..

Mvh. Thomas

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 07-09-04 21:19

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> god...
> Manden må vel også have lov til selv at se den og danne sin egen mening...

Ja naturligvis... men check lige sitet igen. FEM procent. Der er ikke mange
der ryger så lavt.

Som Mathew Perry fan er jeg ked af at hans første post-friends film blev en
fæl stinker :(((

Fra : vadmand

Dato : 07-09-04 23:23

"Ronny Roy Nielsen" <nah@nah.org> skrev i en meddelelse

> Som Mathew Perry fan er jeg ked af at hans første post-friends film blev
en
> fæl stinker :(((

Det er altså hans anden - og den første var faktisk ret sjov.

Per v.

Fra : Rune Jensen

Dato : 08-09-04 00:04

vadmand wrote:
> Det er altså hans anden - og den første var faktisk ret sjov.
>
> Per v.

Du tager fejl...altså med hensyn til antal film. Det er hans først film,
post friends, altså efter friends.
Og hvis du tæller film generelt, er det hans sjette...ihvertfald hvor
han har været på plakaten.

Rune Jensen

Fra : vadmand

Dato : 08-09-04 09:04

"Rune Jensen" <rune@FJERNesbjergbynight.com> skrev i en meddelelse

> Du tager fejl...altså med hensyn til antal film. Det er hans først film,
> post friends, altså efter friends.
> Og hvis du tæller film generelt, er det hans sjette...ihvertfald hvor
> han har været på plakaten.

Du misforstår. Med "den første" mener jeg "The whole nine yards" som denne
er en fortsættelse af. "Nine" var ret fed.

Per v.

Fra : Rune Jensen

Dato : 08-09-04 18:21

vadmand wrote:
> [...]
>

> Du misforstår. Med "den første" mener jeg "The whole nine yards" som denne
> er en fortsættelse af. "Nine" var ret fed.

Ok, nu vil jeg heller ikke mundhugges, men du skriver det noget
utydeligt, ellers er jeg bare dum :)

---------------------------------------
> [...]
>blev en fæl stinker :(((

Det er altså hans anden - og den første var faktisk ret sjov.

Han skriver "hans første post-friends film"
Du skriver "Det er altså hans anden"

hvad mener du med det? For det er det jo ikke hans anden post friends
film :)

Det er jo også ligemeget, men undrer mig bare lidt :)

-Rune Jensen

Fra : Thomas S

Dato : 08-09-04 18:35

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du misforstår. Med "den første" mener jeg "The whole nine yards" som
> denne er en fortsættelse af.

Det var nu dig, der rettede Ronnys "første film efter friends" til åbenbart
"anden i yards under-serien", så det må være dig, der misforstår.

> "Nine" var ret fed.

Glorificerer den ikke gangstere og lejemordere?

Thomas S

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 08-09-04 19:25

On Wed, 8 Sep 2004 19:35:11 +0200, "Thomas S"
<erro_estado@hotmail.com> wrote:

> [...]
>"anden i yards under-serien", så det må være dig, der misforstår.

>Glorificerer den ikke gangstere og lejemordere?

Også i den grad. Ligesom Olsen-banden glorificerer pengeskabstyve og
platugler. Forklar dig, Per!

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David T. Metz

Dato : 09-09-04 09:45

Niels Søndergaard wrote:
> On Wed, 8 Sep 2004 19:35:11 +0200, "Thomas S"

> Også i den grad. Ligesom Olsen-banden glorificerer pengeskabstyve og
> platugler. Forklar dig, Per!

Verden er dekadent og selv Per kan vel blive smittet.

David

Fra : vadmand

Dato : 09-09-04 11:13

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Verden er dekadent og selv Per kan vel blive smittet.

Jeg forbeholder mig som altid retten til at være inkonsekvent.

Per V.

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-09-04 12:07

vadmand wrote:

> Jeg forbeholder mig som altid retten til at være inkonsekvent.

Konsekvent?

/David

Fra : Brian

Dato : 08-09-04 19:56

Hejsa

Thomas S skrev:

> Glorificerer den ikke gangstere og lejemordere?

Så skulle du tage et kig på "Boondock Saints", den vil virkelig
falde i din smag

/Brian

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 08-09-04 00:40

On Wed, 8 Sep 2004 00:22:30 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>"Ronny Roy Nielsen" <nah@nah.org> skrev i en meddelelse

>en
>>
>Det er altså hans anden - og den første var faktisk ret sjov.

Den første var skideskæg - så det er virkelig en gåde, at præcis det
samme hold kan lave sådan en omgang lort.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Per

Dato : 08-09-04 18:26

> [...]
> det
> sandheden... Jeg har hørt fra et par bekendte, at du skulle være rimelig

De venner ville jeg aldrig stole på igen hvis jeg var dig! Filmen stinker.

Fra : Sulley

Dato : 07-09-04 20:12

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Glem den. Den er rædselsfuldt dårlig. Prøv at se, hvad kritikerne
> [...]
Må give Niels ret!
Det er en gang rodet film... Ikke rigtig nogen handling og sjov bliver den
heller ikke rigtig på noget tidspunkt...
Har købt den via nettet for 1 ca. 100 kr. og det var penge lige ud af
vinduet...

Sulley

Fra : Andreas

Dato : 08-09-04 22:56

Har set den nu. Ikke særlig fed, bortset lige fra en scene. De er på bar og
Jimmy opdager pludseligt shots-glas-tårnet:
"What's that?"
"It's what we've been building for the last few hours!"
"Get it outta here!"
"Why?"
"Cause I hate it!... it makes me sad..."

Den scene er sgu sojv. Men ellers er der ikke meget at komme efter.

Andreas

Fra : John Sahl

Dato : 09-09-04 15:30

Andreas wrote:
> Den scene er sgu sojv. Men ellers er der ikke meget at komme efter.

Jeg synes nu også scenen hvor Jimmy og "Oz" vågner op i sengen
sammen er fed:

Nicholas 'Oz' Oseransky : [after Oz wakes up naked in a bed
with Jimmy] What the hell happened last night? And why does my
ass hurt?
Jimmy Tudeski : You fell down a flight of stairs.

Der går et lille stykke tid inden "Oz" finder ud af at der ikke
er nogen trapper i området overhovedet

Filmen er intet mesterværk, men jeg synes ikke den var så
slem som flere åbenbart synes.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Lars

Dato : 07-09-04 21:16

> Glem den. Den er rædselsfuldt dårlig. Prøv at se, hvad kritikerne
> mener om den:
> http://www.rottentomatoes.com/m/whole_ten_yards/

Og de har ret, det er en stinker!!