The people under the stairs
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 06-09-04 21:07

Hej

Er jeg den eneste der syntes denne film er gennemført fra alle leder og
kanter?

Den er seriøst psykotisk på en specielt psykopatisk måde.

Jeg elsker den

Rune

Fra : Brian P

Dato : 06-09-04 21:11

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kanter?
>
> Den er seriøst psykotisk på en specielt psykopatisk måde.

"Another un-scary movie from Wes Craven", står der på imdb, men jeg har ikke
set den. Hvoff' er den go' (læs: seriøst psykotisk på en specielt
psykopatisk måde)?

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 07-09-04 19:10

"Brian P" <kanal@klog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ikke
> set den. Hvoff' er den go' (læs: seriøst psykotisk på en specielt

Den ramte bare et eller andet i mig!

Det samme gjorde den nye TCM, The Ring (USA), the eye, dark water, excorsist
og silence of the lambs!

Fra : Brian P

Dato : 07-09-04 21:56

> ikke
>
> Den ramte bare et eller andet i mig!
>
> Det samme gjorde den nye TCM, The Ring (USA), the eye, dark water,
excorsist
> og silence of the lambs!

Ok, nu er jeg nødt til at se den!

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 06-09-04 21:34

On Mon, 6 Sep 2004 22:06:39 +0200, "Rune Vestergaard"
<runwest@post6.tele.dk> wrote:

>Hej
>
>Er jeg den eneste der syntes denne film er gennemført fra alle leder og
>kanter?

Nej, Jeg synes, den er gennemførst rædselsfuld.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Morbid Angel

Dato : 07-09-04 03:57

<runwest@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>kanter?
>
>Den er seriøst psykotisk på en specielt psykopatisk måde.

Nej jeg syntes heller ikke den var så god Wes Cravens absolutte
højdepunkter må være The Last House on the Left, The Hills Have Eyes
og The Serpent and the Rainbow :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Morten DH

Dato : 07-09-04 12:57

> [...]
> kanter?
>
> Den er seriøst psykotisk på en specielt psykopatisk måde.

Jeg vil gerne gå med til at den er udmærket