Film med Ernest Borgnine
Fra : kenneth Kristensen

Dato : 06-09-04 16:42

Hejsa Alle !

Jeg leder med lys og lygte efter en film med "Ernest Borgnine" - Den handler
om en rigmand (tror jeg) der får et pigehold der spiller baseball eller
noget lignende... Han beder så sin søn, om at være med på dette hold da de
ikke spiller ret godt, og han gerne vil have holdet til at vinde nogle
kampe. Sønnen deltager med lidt modvilje da det jo betyder at han skal
klædes ud som pige, under træning og kampe.

Håber at i kan hjælpe. Den har været vist på Tv 3, for nogle år siden....

Hilsen

Kenneth K

Fra : Nicolai L. Petersen

Dato : 06-09-04 16:52

On Mon, 6 Sep 2004 17:41:42 +0200, "kenneth Kristensen"
<ken.k@mail.dk> wrote:

> [...]
>klædes ud som pige, under træning og kampe.
>
>Håber at i kan hjælpe. Den har været vist på Tv 3, for nogle år siden....

http://www.imdb.com/name/nm0000308/
Så må du selv kigge listen igennem.

--
Regards
Nicolai L. Petersen

Fra : kenneth Kristensen

Dato : 06-09-04 16:58

> [...]
> Nicolai L. Petersen
> Spamtrap@pc.dk
> Lad os så se om TDC's nye filter er noget værd

Jo tak, der har jeg kikket, men fandt ikke rigtigt det jeg ledet efter. Jeg
håbede at der var en her der kendte denne film, og kunne give mig titlen på
den.

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 06-09-04 18:40

"kenneth Kristensen" <ken.k@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> klædes ud som pige, under træning og kampe.
>
> Håber at i kan hjælpe. Den har været vist på Tv 3, for nogle år siden....

Plottet kunne lyde lidt efter "Ladybugs"

http://www.imdb.com/title/tt0104670/

bortset fra, at den har Rodney Dangerfield i hovedrollen og ikke Ernest
Borgnine. Den blev i hvert fald vist fra enten TV 3, TV 3+ eller TvDanmark
for et par år siden.

Mvh

C@rsten

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-04 19:17

Hej Kenneth

Tror at det er Ladybugs med Rodney Dangerfield du kigger efter !

http://imdb.com/title/tt0104670/

Mvh
Michael

Fra : kenneth Kristensen

Dato : 06-09-04 20:41

"Leatherface" <stimicSNABELAmunkebo-borger.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Kenneth
>
> Tror at det er Ladybugs med Rodney Dangerfield du kigger efter !

> [...]

Ja der kan man bare se.

Takker alle for hjælpen, og fandt også filmen...

Hilsen

Kenneth K