Billige flybilletter (til Canada)
Fra : Martin Fredslund

Dato : 07-09-04 17:04

Er der nogen der ved hvor man kan købe billige flybilletter ???
Jeg har hørt fra en ven at man skulle kunne købe flybilletter meget
billigere i destinationsrejsemålet og England, end vi kan klare her i
Danmark.
Det er bare ikke noget jeg kan finde...
Den billigste danske flybillet jeg kan finde er hos Air France hvor prisen
for en returbillet Billund/Toronto ligger på ca. 3500 kr.
Kan det gøres billigere hos andre selskaber - evt. fra København???

Nu skal jeg "tilfældigvis" til Canada, men hvis I kender nogle steder hvor
man generelt kan købe billige billetter uanset destination, vil jeg gerne
høre om det...

--
MVH
Martin Fredslund

Fra : Ole

Dato : 07-09-04 19:44

"Martin Fredslund" <m@rtinfredslund.NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man generelt kan købe billige billetter uanset destination, vil jeg gerne

Jeg syntes nu, at 3500 kr for en returbillet til Toronto med udrejse fra
Billund lyder som et meget godt tilbud. Jeg tvivler godt nok på, at du kan
finde det billigere, men det kunne være et forsøg værd at prøve
www.flybillet.dk

Godt nok kan du måske spare noget ved at købe en flybillet i England, men må
jo så også regne med, at det vil koste dig noget at komme til den lufthavn,
du eventuelt skal flyve fra i England.

Ole

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 07-09-04 22:14

> [...]
> for en returbillet Billund/Toronto ligger på ca. 3500 kr.
> Kan det gøres billigere hos andre selskaber - evt. fra København???

Det kan umuligt gøres billigere. Det er MEGET billigt. Normalt vil det være
billigere at flyve til New York, men til den pris vil jeg slå til med det
samme. Du kan muligvis flyve til England, men husk, at du så betaler
lufthavnsafgift to steder, og det gør, at prisen ikke vil være
konkurrencedygtig.

Kennet