Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Lidt nyt fra Haderslev
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 07-09-04 00:35

Hejsa.

Ja, så har jeg været på fototur igen, og der kom da to billeder. Desværre
var jeg nødt til at piske op i ISO 800 for at få en lukker der kunne lege
med til mine rystelser Jeg har ikke gjort meget ved billederne, blot
crop, resize, USM og ramme. Billederne kan ses her.

http://home6.inet.tele.dk/sass/blandet/sidstenye.htm

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen

PS: Hvis der er nogen der ved, hvilken art svamp det er, så vil jeg da gerne
vide det

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-09-04 01:09

"Thomas Pedersen"
> [...]
> med til mine rystelser Jeg har ikke gjort meget ved billederne, blot
> crop, resize, USM og ramme. Billederne kan ses her.

Nydeligt - lige ud a kassen, det er godt gået..
Der er noget lyst i forgrunden på på billedet
af Butsnuden, det er lidt ærgeligt..
Flot lys på svampene, ved ikke hvad de er
men spiselige ser de ikke ud til at være. -max-

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-09-04 01:13

"-max-"
> [...]
> af Butsnuden, det er lidt ærgeligt..
> Flot lys på svampene, ved ikke hvad de er
> men spiselige ser de ikke ud til at være. -max-

PS.. Kan godt li' den måde du har sat siden op,
det ser sku tjekket ud..!!

Fra : Allan

Dato : 07-09-04 10:15

";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in

> [...]
> af Butsnuden, det er lidt ærgeligt..
> Flot lys på svampene, ved ikke hvad de er
> men spiselige ser de ikke ud til at være. -max-

Selvom billedet er godt er det farligt at artsbestemme udfra det - men
jeg tror der er tale om en art voks-hat. Frit fra hukommelse er den blot
værdiløs og ikke giftig - ikke dødlig ihvertfald

/allan