Mailproblemer igen
Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 28-08-04 12:55

Mit mailprogram tømmer nu ind-postkassen næsten hele tiden. Det er lidt
frustrerende ikke at kunne genkalde sig de mails, man har modtaget. Kender
nogen en kur??

Svend Erik Jørgensen

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-04 09:14

In article <41307292$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Svend Erik Jørgensen" <hamselv@esenet.dk> wrote:

> Mit mailprogram tømmer nu ind-postkassen næsten hele tiden. Det er
> lidt frustrerende ikke at kunne genkalde sig de mails, man har
> modtaget. Kender nogen en kur?

Tømmer ind-postkassen? Mener du, at dine e-mail bliver slettet? Ligger
de så i papirkurven? Er det Apples mailprogram? Kobler du op med POP3
eller IMAP? Skal den slette mail på serveren med det samme?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 29-08-04 13:00

Ja, det er apples mailprogram. Det er POP3. Ja, den tømmer indbakken. Nej,de
ligger ikke i papirkurven.
Det har ellers kørt upåklageligt i et halvt år, og så nu....

Svend Erik Jørgensen

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 29-08-04 13:54

Svend Erik Jørgensen wrote:

> Ja, det er apples mailprogram. Det er POP3. Ja, den tømmer indbakken. Nej,de
> ligger ikke i papirkurven.
> Det har ellers kørt upåklageligt i et halvt år, og så nu....
>
> Svend Erik Jørgensen

Er det et spamfilter som spøger i baggrunden?

--Martin

Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 29-08-04 18:18

ingen spamfilter men norton har været meget aktiv da det skete - er der
virus der kan slette en mailbox???????

svend erik jørgensen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 29-08-04 18:27

Svend Erik Jørgensen <hamselv@esenet.dk> wrote:

> er der virus der kan slette en mailbox???????

Nej, men fejlcitering* kan stoppe en tråd

*Når du svarer på et indlæg er det vigtigt at slette de linier, du ikke
direkte kommenterer. Desuden er det god skik at skrive svarene efter
spørgsmålene.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-04 19:21

In article <41320fe7$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Svend Erik Jørgensen" <hamselv@esenet.dk> wrote:

> ingen spamfilter men norton har været meget aktiv da det skete - er
> der virus der kan slette en mailbox???????

Ikke mig bekendt. Der er vel ingen virus til OS X. Kun en trojansk hest,
med mere blev lavet for at vise, at det kan lade sig gøre. Er du helt
sikker på, at dine mail ikke ligger i en eller anden postkasse? Jeg kom
for nylig til at flytte al min e-mail på .Mac til en postkasse uden
navn. Jeg fatter ikke, hvordan det skete, men nogle gange kan man ryste
på fingeren, mens man bevæger musen, og derved utilsigtet trække noget
et forkert sted hen. Ellers har jeg ikke nogen idéer.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-08-04 18:57

> [...]

> ligger ikke i papirkurven.
> Det har ellers kørt upåklageligt i et halvt år, og så nu....

Der er grænser for hvor mange der kan være. Sletter du selv nogle af dem
nu og da? Og "genopbygger postkasse"?
Jeg mener at have læst noget om det hos www.macfixit.com - søg evt. på
"dissapearing mail".
vh
Martin

Fra : Rasmus Bruun

Dato : 31-08-04 10:04

Svend Erik Jørgensen skrev:
> Mit mailprogram tømmer nu ind-postkassen næsten hele tiden. Det er lidt
> frustrerende ikke at kunne genkalde sig de mails, man har modtaget. Kender
> nogen en kur??

Bruger du Virex 7.5? I så fald kik her - måske det forklarer dine
problemer:
http://www.mediamac.dk/index.php/news/show/id=12059

--
Venligst,