Software, Pal vs. NTSC
Fra : Steen Villumsen

Dato : 11-05-01 08:10

Hej!

Jeg overvejer at købe noget software i USA (fra underholdnings-genren),
men så slog det mig lige - der er jo noget med at de bruger
NTSC-systemet over there.
Men har det overhovedet noget at sige når det drejer sig om software?

Venligst,

Steen

Fra : Thomas Neumann

Dato : 11-05-01 08:40

Det meste software kan lade sig indstille til en af de mange standarder der
findes. NTSC, secam, Pal A, Pal B.. m.m.

Meen, prøv at undersøge det på firmaets hjemmeside eller mail dem. Hvad er
det for software?

Thomas

Fra : Steen Villumsen

Dato : 11-05-01 14:30

Det drejer sig om spillet Myst 3 - jeg kan umiddelbart ikke se noget på
dets hjemmeside. Af en eller anden årsag er spillet frigivet i US på
nuværende tidspunkt, men kommer først til Europa i september...

/Steen

PS: Ja ja, jeg ved godt man ikke burde spille computer-spil i det her
herlige vejr

Fra : Anders

Dato : 11-05-01 15:39

Steen Villumsen skrev

> Det drejer sig om spillet Myst 3 - jeg kan umiddelbart ikke se noget på
> dets hjemmeside. Af en eller anden årsag er spillet frigivet i US på
> nuværende tidspunkt, men kommer først til Europa i september...

Jeg kan ikke se eller hørt tale om problemer med spil pga. forskellige TV
systemer. Jeg har set region 1 DVDs på et normalt europa-standart fjernsyn
igennem min pismos video ud. Når det ikke giver problemer, så kan jeg ikke
se at andet skulle.

Men noget helt andet er at jeg selv har været lidt negativ over over at Myst
kommer så sent her, så hvis du bestiller fra USA, kunne du eventuelt
bestille to og vi kunne så dele portoen. Hvis det har interesse, så mail til
mig.

> PS: Ja ja, jeg ved godt man ikke burde spille computer-spil i det her
> herlige vejr

Endnu mere underligt er det at dk.sport.cykling har fået ti indlæg i dag.
Måske er det en næsten-omvendt-Jytte-Hilden: Det er bedre at tale om sport
end at dyrke det (okay det er selvfølgelig Bo Hamburger der snakkes om i
dag)