Kabelnettets kunder - nuværende erfaringer~
Fra : VK

Dato : 07-09-04 13:59

Jeg vil meget gerne vide om hvad er der sket med alle de tidligere
kabelnettets kunder og deres nuværende net-erfaringer

Der skulle være flere tusinde af jer i København
Hvilken udbyder har I nu ?
Hvad betaler I og hvor meget er det i forhold til før ?
Er I tilfredse med udbyderen ? Gerne med kommentar, tak

Hvad er der sket med jeres telefoni efter kabelnettets konkurs ?

PS. Jeg har selv været kunde hos KBL og har også noget at sige om den
nuværende situation, dog gerne høre jer først

--
PLEASE DELETE _REMOVE_ IN THE ADDRESS LINE BEFORE REPLYING

Fra : Kim

Dato : 07-09-04 15:49

"VK" <vk_REMOVE_@vvkv.dk> skrev

www.telelet.dk

> Hvad betaler I og hvor meget er det i forhold til før ?

Først havde vi kabelnettet.dk til 49,-kr/mdl.
Så røg vi på Broadcom.dk til samme pris.

Nu har beboerbestyrelsen gennem en såkaldt
projecktleder fra FSB bestemt at vi nu skal have
www.telelet.dk til 99,-kr/mdl, men...
læs nedenstående link...

> Er I tilfredse med udbyderen ? Gerne med kommentar, tak

http://makeashorterlink.com/?Q3DC22B39

http://makeashorterlink.com/?D2AC21B39

http://makeashorterlink.com/?I1CC32B39

Hastigheden samt stabiliteten mener jeg er den samme
jeg kan ikke mærke forskel.

Jeg er rimlig tilfreds med vores internet...dog havde
telelet ikke nyhedsgrupper hvor vi blev henvist til
news.dansketelecom.com.
De havde så ikke mange af NG inde men de fleste er
der nu, dog ikke binær grupperne hvor man kan
up/downloade filer/billeder og lign. hvor deres argument
altså news.dansketelecom.com var at det var deres politik.
Det er dybt gonat mener jeg da dette bare er udviklingen til
et samfund med restrikstioner, hvis dem der vil lave noget
ulovligt vil det, kan de gøre det alligevel, samt os der
bruger NG til noget fornuftigt bliver straffet... SKOD...

Så jeg har ikke binaer grupperne mere men kører nu med:
news.dansketelecom.com, News.Individual.NET og
news@sunsite.dk

Har du uddybende spørgsmål besvarer jeg dem gerne.

> Hvad er der sket med jeres telefoni efter kabelnettets konkurs ?

Vi er røget på http://www.aplus.dk/

Det der lugter er at vi ikke mere har "Vis Nummer" samt
lignende funktioner, og A+ og ejendomskontoret siger
at det er vores central i kælderen der ikke kan klare
denne opgave... skod...Jeg havde dog tænkt at kontakte
www.bang-olufsen.com/ for at få en af deres teknikkere
at se på centralen for at se om det alligevel kan lade sig gøre.

> PS. Jeg har selv været kunde hos KBL og har også noget at sige om den
> nuværende situation, dog gerne høre jer først

Lad høre

Mvh Kim

Fra : VK

Dato : 07-09-04 23:27

Kim wrote:
> [...]
> www.bang-olufsen.com/ for at få en af deres teknikkere
> at se på centralen for at se om det alligevel kan lade sig gøre.

Jeg har også hørt en del negativt om Telelet
Men hvofor skiftede fra Broadcom til Telelet i den første omgang ?

Vi har stadig Broadcom her i Vibo Amager - efter en del af
reatableringsproblemer hvor forbindelsen var nede flere gange om dagen
og brok da de ikke leverede hvad de lovede var den oppe og køre.
Jeg er personligt 90% tilfreds med Broadcom i øjeblkikket

Jeg er stadig irriteret over at deres teknikker påstår "alt åbent,
masser af båndbredde til det hele" mens der er port 80 prioritering og
der er 2Mbit begrænsning per lejlidhed, selvom "alt er åbent - ingen
begrænsninger"

Generelt er jeg tilfreds med den nuværende situation mht Internettet
Hvad der angå telefoni er en anden historie - faktisk en lille roman så
stadig fortsætte.Vi endte til sidst med noget der hedder Cirque - nu
kan jeg i hvert fald ringe, dog TDC-nets kunder kan ikke ringe til mig,
og jeg stadig ikke har fået noget som kundenummer,tjenester-oversigt osv
fra Cirque selvom der er nu gået ca 2 mdr. siden jeg forsøgte at portere
mit nummer til dem

--
PLEASE DELETE _REMOVE_ IN THE ADDRESS LINE BEFORE REPLYING

Fra : Kim

Dato : 08-09-04 08:44

"VK" <vk_REMOVE_@vvkv.dk> skrev
> Jeg har også hørt en del negativt om Telelet
> Men hvofor skiftede fra Broadcom til Telelet i den første omgang ?

Ikke noget vi beboerer havde indflydelse på, en beslutning der blev
taget i bestyrelsen.

> [...]
> masser af båndbredde til det hele" mens der er port 80 prioritering og
> der er 2Mbit begrænsning per lejlidhed, selvom "alt er åbent - ingen

Vi røg fra en fælles 32Mbit ned til en fælles 2 Mbit. Men efter mange
klager har vi nu en fælles 8 Mbit ( tror jeg )
Hastigheden er ok for mig jeg kan ikke mærke forskel nu.

Mvh Kim