E-Mail
webnoob 5265
[Outlook XP] Hyperlink åbner "Gem som" dia~
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 07-09-04 07:56

Min Outlook XP er begyndt at åbne en "Gem som"-dialog, når jeg klikker på
et hyperlink i en email. Er der nogen af jer, der ved hvorfor dette sker -
og hvad der evt kan gøres ved det?

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Martin Schultz

Dato : 07-09-04 15:59

I indlægget <Xns955D5A47D8634stocholmdk@130.225.247.90> skrev Jesper Stocholm:
> Min Outlook XP er begyndt at åbne en "Gem som"-dialog, når jeg klikker på
> et hyperlink i en email. Er der nogen af jer, der ved hvorfor dette sker -
> og hvad der evt kan gøres ved det?

Har du installeret firefox? Det samme er sket efter jeg opgraderede til
den nyeste version af firefox. DEt sker kun hvis den er sat til standard
browser. Det er en bug der vist ikke er løst endnu.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 08-09-04 09:06

Martin Schultz wrote:

> [...]
> til den nyeste version af firefox. DEt sker kun hvis den er sat til
> standard browser. Det er en bug der vist ikke er løst endnu.

Ja, jeg har installeret FireFox 0.93 som default browser.

Tak for dit svar. Ved du om der findes en registreret bug på dette?