PS/2 -> USB converter
Fra : Flare

Dato : 06-09-04 17:47

Hejsa.

Jeg får snart en bærbar IBM som ikke har PS/2 men kun USB. Mit absolut
ynglingstastetur (Logitech UltraFlatX) fides kun med PS/2

Findes der en PS/2 -> USB konverter så tastatureret vel og mærke virker?
Hvis ja, nogen forslag til hvor sådan en dims kan købes? Net, Butik i Århus?

Takker på forhånd.
Anders

Fra : Leony

Dato : 06-09-04 19:26

"Flare" <none@at.all> skrev i en meddelelse

> Findes der en PS/2 -> USB konverter så tastatureret vel og mærke
> virker? Hvis ja, nogen forslag til hvor sådan en dims kan købes? Net,
> Butik i Århus?

Thansen findes i Århus:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=298667904&n=496908102&pn=630571595
Den bruger min mor på hendes computer og det virker.

Zitech findes sikkert også i Århus:
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=12077

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: