Fri Proces???
Fra : Hans B.

Dato : 25-08-04 11:48

Hej

Jeg er som sagsøger blevet tilrådet en sag af min advokat, og til at søge
fri proces. Adv. oplyste at det ville tage 2-3 uger at få afgjort ved
statsamtet om der kan bevilges fri proces. Det er nu 1½ uge siden at Adv.
har oplyst at denne søger fri proces, tilskriver sagsøgte samt laver udkast
til stævning. Jeg har imidlertid ikke modtaget noget til underskrift eller
orientering fra Adv.. Statsamtet har oplyst at de ikke har set min sag, og
tilmed at det vil tage mange uger for at behandle ansøgningen idet sagsøger
skal høres, jeg skal svare o.s.v.
Hvordan er proceduren ved fri proces? Skal jeg ikke underskrive?

mvh

Hans

Fra : Hugo Østergaard-Ande~

Dato : 25-08-04 12:02

Hans B. skrev sålydende:

> [...]
> skal svare o.s.v.
> Hvordan er proceduren ved fri proces? Skal jeg ikke underskrive?

http://www.friproces.dk/ giver mange oplysninger om fri proces. Din
advokat kan søge på dine vegne, uden at du behøver at underskrive.

høa