At blive offentliggjort ?
Fra : ibber

Dato : 18-08-04 18:45

Er det lovligt at skrive sådan et læserbrev, som man kan se her:
http://www.trutmund.dk/julle.htm
Hvor en personen bliver hængt ud i avisen som kriminel.

Fra : Peder Porse

Dato : 18-08-04 18:49

Står der noget forkert i læserbrevet?
Hvorfor mener du det skulle være ulovligt?
pp

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-04 18:51

On Wed, 18 Aug 2004 19:44:38 +0200, "ibber" <1223@ishoejby.dk> wrote:

>Er det lovligt at skrive sådan et læserbrev, som man kan se her:
>http://www.trutmund.dk/julle.htm
>Hvor en personen bliver hængt ud i avisen som kriminel.

Hvordan ser læserbrevet ud som han har svaret på? Og hvor i teksten
hænger han nogen ud som kriminel?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-08-04 20:02

Brian B. Christensen wrote:

> Hvordan ser læserbrevet ud som han har svaret på?

Det var også min første tanke.

> Og hvor i teksten hænger han nogen ud som kriminel?

"Hvor han den 1. juli d.å. fik en dom for bl.a. hacking". Men som det
fremgår af "Ibbers" hjemmeside, er udsagnet korrekt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : ibber

Dato : 18-08-04 20:13

Så omformulere jeg spørgsmålet er det lovligt at hænge folk ud på den måde,

Læserbrevet han svarede på, kan ses her:
http://www.trutmund.dk/jalle.htm

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 18-08-04 20:20

"ibber" == ibber <1223@ishoejby.dk> writes:

> Så omformulere jeg spørgsmålet er det lovligt at hænge folk ud på
> den måde, Læserbrevet han svarede på, kan ses her:
> http://www.trutmund.dk/jalle.htm

Umiddelbart kan jeg ikke se at du er blevet hængt ud. Er det ikke
faktuelle oplysninger din exchef kommer med?

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-08-04 03:54

På ejendommeligvis fremsatte ibber følgende påstand:

> Er det lovligt at skrive sådan et læserbrev, som man kan se her:
> http://www.trutmund.dk/julle.htm
> Hvor en personen bliver hængt ud i avisen som kriminel.

Han svarer på dine egne indlæg, og i og med du er dømt af retten siger
han jo ikke noget, der er usandt.

Hvis du er så paranoid og hvis du ikke kan tåle at blive sagt imod,
når du klandrer folk i offentligt embede, hvad i alverden skriver du
så offentlige læserbreve for, samtidig med, at du selv sætter fokus på
din person og endda søger at komme i byrådet?

Claus

Fra : ibber

Dato : 19-08-04 06:47

Dine svar Claus Tersgov bunder kun ud i den polemik der var på dk.sejlads,
hvor jeg bad dig pænt om at ændre dine indlæg, at du nu er futtet herover
skyldes vel det at der ikke er nogen der gider høre på dig i dk.sejlads

Fra : Per Christoffersen

Dato : 19-08-04 10:59

"ibber" <1223@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor jeg bad dig pænt om at ændre dine indlæg, at du nu er futtet herover
> skyldes vel det at der ikke er nogen der gider høre på dig i dk.sejlads

Det skyldes måske også, at der ikke er noget at komme efter i den sag du
prøver at rejse.
I læserbrevet henvises til oplysninger fra dit eget website. Derfor kan
oplysningerne om din dom ikke kræves unddraget offentlighedens kendskab, -
du har jo selv offentliggjort det...

/Per

Fra : Peder Porse

Dato : 19-08-04 16:31

Du svarer ikke på mit spørgsmål ovenor.
pp

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-08-04 22:11

> [...]

> dk.sejlads, hvor jeg bad dig pænt om at ændre dine indlæg, at du nu
> er futtet herover skyldes vel det at der ikke er nogen der gider

Sikke noget vrøvl

Jeg er dybest set ligeglad med dig, og kan ikke betragte dig som ret
meget andet end en underholdende nulbon!

Men du forsøger at skabe et større postyr ud af absolut ingenting. Om
det er fordi du føler dig forfulgt eller fordi, du kun kun kan se dig
selv som offer, det er ikke til at vide, men det er da en nærliggende
tanke..

EOD

Claus