Fugtskadet Nokia 3510i
Fra : famkristensen

Dato : 03-09-04 16:55

Har lige hentet min 3510i fra rep. Nokia afviser at reperere den da de siger
den er fugtskadet, de har sendt billeder med af skaden. Jeg er godt sur over
afvisningen for telefonen har ikke på noget tidspunkt fået vand eller fugt.
Har ligget i min lomme eller taske. Er der andre der har været ude for
lignende afvisninger og hvad gjorde i så?
Tænker på at købe en Sony Erikson 610 eller 630 er de bedre med hensyn til
fugt.
jk

Fra : Calle.

Dato : 03-09-04 22:55

famkristensen wrote:
> [...]
> gjorde i så?
> Tænker på at købe en Sony Erikson 610 eller 630 er de bedre med

Tænk lige på hvor meget fugt du afgiver fra din krop!
Har selv flere nokiaer, som ofte får en grov behandling.
En er røget i en spand maling, en anden en tur i vaske maskinen. og en havde
jeg i lommen da jeg stod på vandski osv. Men ALLE fungerer endnu. Ja i
undres nok over hvorfor jeg så har skiftet til en anden, det skyldtes kort &
godt udviklingen. Den eneste der var elendig fra starten var 3510i'eren som
du også har problemer med. kan ikke forstå du bøvler så meget for en tlf.
til 1,-

--
Calle.

Fra : DM

Dato : 03-09-04 23:03

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse
> famkristensen wrote:
> kan ikke forstå du bøvler så meget for en tlf.
> til 1,-

Hvor kan man købe en 3510i til en krone, når man ser på de samlede udgifter
over et halvt år. ?

/DM

Fra : Calle.

Dato : 04-09-04 09:41

DM wrote:
> "Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse
>
> Hvor kan man købe en 3510i til en krone, når man ser på de samlede
> udgifter over et halvt år. ?

der er det jo abb. du betaler for, fortsætter du længere end det halve år
betaler du jo samme abb pris

--
Calle.

Fra : DM

Dato : 04-09-04 14:10

> der er det jo abb. du betaler for, fortsætter du længere end det halve år
> betaler du jo samme abb pris

Hos Debitel hvor omtalte telefon koster en 1 kr, koster abonnement 150 kr de
første 6 måneder og falder derefter til 0 kr. Så telefonen har reelt kostet
900 kr.

/DM

Fra : Anders

Dato : 04-09-04 19:41

Lad være med at købe den hos dette fusker foretagende
Debitel er så vidt jeg DK's største fuskeri..

Du kan få en ny billigere uden abb. til under 600,-
kig forbi www.mobilpriser.dk

/Anders

Fra : DM

Dato : 04-09-04 20:25

"Anders" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Lad være med at købe den hos dette fusker foretagende
> Debitel er så vidt jeg DK's største fuskeri..
>
> Du kan få en ny billigere uden abb. til under 600,-
> kig forbi www.mobilpriser.dk

Jeg mangler den ikke, men jeg forsøgte bare at vise at priserne hos Debitel
ikke er så billige som mange går og tror.

/DM

Fra : Rander

Dato : 04-09-04 00:50

Fri, 3 Sep 2004 17:54:42 +0200 brugte famkristensen 10 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
>Har ligget i min lomme eller taske. Er der andre der har været ude for

Ja, og når de ligger i lommen opsuger de sveden fra kroppen...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Alder er uden betydning, med mindre man er en ost. (Helen Hayes)

Fra : Johnny

Dato : 04-09-04 18:59

famkristensen wrote:
> [...]
> lignende afvisninger og hvad gjorde i så?
> Tænker på at købe en Sony Erikson 610 eller 630 er de bedre med hensyn til

Det er selvfølgelig ærgeligt at din telefon er fugtskadet, men der er
ikke noget at gøre ved det.

Bliv klogere på emnet fugtskader:
http://www.mobilsiden.dk/tips/show.php?visSide=1493

--
Mvh. Johnny

Teleselskab: SONOFON
Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers