Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt nyt fra Højer Slusen
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 05-09-04 19:30

Hejsa.

Jeg vil da lige vise, at jeg også laver et billede i ny og næ Billederne
er taget ved Vidåslusen ved Højer i løbet af weekenden. Håber I kan lide
dem.

http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1324265
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1322644

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-09-04 19:37

"Thomas Pedersen"
> [...]
>
> Jeg vil da lige vise, at jeg også laver et billede i ny og næ Billederne
> er taget ved Vidåslusen ved Højer i løbet af weekenden. Håber I kan lide

Hehe - jeg syns nu ikke Svalen behøver at være forbudt
for børn - Tværtimod.. Det må jeg lære, så utroligt
godt fanget.. -max-

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 05-09-04 19:48

> "Thomas Pedersen"

Billederne

> Hehe - jeg syns nu ikke Svalen behøver at være forbudt
> for børn - Tværtimod.. Det må jeg lære, så utroligt
> godt fanget.. -max-

Takker for ordene Max. Ja, der skete en fejl da jeg uploadede og fik set det
for sent, men hvad, sådan kan det jo gå Og du kan sagtens fange
svalerne, det kræver bare et par hundrede billeder og så er der pludselig et
godt i kassen Jeg er jo blevet helt fanatisk nu, jeg vil jo have et
fullframe med min 300 selvom det er tæt på umuligt
MVH
Thomas

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 06-09-04 16:36

Thomas Pedersen wrote:
> [...]
> godt i kassen Jeg er jo blevet helt fanatisk nu, jeg vil jo have et
> fullframe med min 300 selvom det er tæt på umuligt

Det er ikke bare fordi den autmatisk R-rater billeder hvor ordet
"swallow" indgår

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-09-04 20:02

"Rasmus Vestergaard Hansen [9000]" <bidsk@-FJERN-yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er ikke bare fordi den autmatisk R-rater billeder hvor ordet
> "swallow" indgår
>

> --
> Mvh
> Rasmus Hansen

funny..!!!))-max-

Fra : Peter Loumann

Dato : 05-09-04 20:24

Thomas Pedersen skrev:

>http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1324265

Flot!

>http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1322644

"Blocked"

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 05-09-04 20:48

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Flot!

> "Blocked"
>
> --
> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
> http://huse-i-naestved.dk

Beklager, jeg fik lavet en fejl da jeg uploadede og fik den sat som R-rated

Her er et link der virker
http://home6.inet.tele.dk/sass/billeder/swallow-hirundo-rustica.jpg

MVH
Thomas

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-09-04 13:19

Thomas Pedersen wrote:
> "Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Her er et link der virker
> http://home6.inet.tele.dk/sass/billeder/swallow-hirundo-rustica.jpg

Herligt billede.
Et enkelt spørgsmål:
Bruger du spejltele?
For jeg synes din baggrund ser en lille smule 'spejlteleagtig' ud.

vh
Jan

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 06-09-04 15:04

> Herligt billede.
> Et enkelt spørgsmål:
> Bruger du spejltele?
> For jeg synes din baggrund ser en lille smule 'spejlteleagtig' ud.

Hej Jan.
Nej, jeg bruger ikke spejltele, jeg har brugt et Nikkor AF 75-300 mm
f/4.5~5.6 til det her. Tror det er bevægelsen der gør, at det får et vist
spejltele-look. De kommer ganske hurtigt de små svaler
MVH
Thomas

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-09-04 16:55

Thomas Pedersen wrote:

> Nej, jeg bruger ikke spejltele, jeg har brugt et Nikkor AF 75-300 mm
> f/4.5~5.6 til det her. Tror det er bevægelsen der gør, at det får et
> vist spejltele-look. De kommer ganske hurtigt de små svaler

Ja, mon ikke. Jeg prøvede at lege med dem i halvdårlig belysning - og jeg
skal love for at de trak fartstriber

vh
Jan

Fra : [HCS] 4000