Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Objektivinfo
Fra : JDH

Dato : 30-08-04 14:19

Hej NG

Hvem ligger inde med et godt link til objektivtests?
.... noget i stil med dpreview måske?!

JDH

Fra : Thomas Kjær

Dato : 30-08-04 14:43

On 2004-08-30, JDH <col44trane@yahoo.dk> wrote:
> Hvem ligger inde med et godt link til objektivtests?
> ... noget i stil med dpreview måske?!

Jeg kender ikke links til direkte tests, men tilgengæld er jeg ret
glad for de brugerreviews der er på følgende link;

http://www.fredmiranda.com/reviews/

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-04 14:44

JDH wrote:
> Hvem ligger inde med et godt link til objektivtests?
> ... noget i stil med dpreview måske?!

Noget så grundigt finder du nok ikke, men der er en del
brugerreviews rundt omkring,

http://www.fredmiranda.com/reviews/

http://www.photographyreview.com/Lenses/PSC_3787crx.aspx

// Hans
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-08-04 15:07

JDH wrote:

> Hvem ligger inde med et godt link til objektivtests?
> ... noget i stil med dpreview måske?!

Det ligner ikke Dp-review - men her er der da noget:
http://www.photodo.com/prod/lens/

vh
Jan

Fra : JDH

Dato : 30-08-04 15:33

Jan Bøgh wrote:

> Det ligner ikke Dp-review - men her er der da noget:
> http://www.photodo.com/prod/lens/

Tak for linkene!

Fra : HKJ

Dato : 30-08-04 16:21

"JDH" <col44trane@yahoo.dk> wrote in message
> Hvem ligger inde med et godt link til objektivtests?
> ... noget i stil med dpreview måske?!

Nu skriver du ikke til hvad kamera, men for Nikon objektiver er Bjørn
Rørslett en ret god kilde:
http://www.naturfotograf.com/lens_surv.html

Fra : AS

Dato : 30-08-04 16:23