Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaring med handlen hos PIXmania.com ?
Fra : Mikael Andersen

Dato : 29-08-04 19:36

Hej

Jeg har opdaget at der kan være mange penge at spare ved at handle hos
internet forretningen PIXmania.com. Men jeg er lidt skeptisk ved at
skulle betale først inden jeg kan få varen tilsendt. Er der andre her der
har nogle erfaringer med handlen fra PIXmania.com ?

Mvh.
Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 19:46

"Mikael Andersen" <mikael@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle betale først inden jeg kan få varen tilsendt. Er der andre her der
> har nogle erfaringer med handlen fra PIXmania.com ?

Du skal bare knap en uge tilbage så kan du se samme spørgsmål besvaret.

--
mvh Kirsten Lehd
Admin for www.vejlenser.dk

Dampfestival 2004
http://vejlenser.dk/galleriet/dampfestival_2004/dampskib1.html

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 29-08-04 20:29

Hej Mikael,

Jeg har netop handlet hos Pixmania. Bestilte et Sony videokamera på deres
website mandag ca. kl. 13.00 - og DHL kom til min dør onsdag kl. 10. Du kan
under hele forløbet følge pakkens vej til Danmark.

Websitet er på dansk - og efter min mening overskueligt at finde rundt på.
Pengene blev hævet på min konto efter at kameraet var leveret.

Så jeg kan udtrykke mig positivt omkring Pixmania - min research forud for
købet viste også overvejende positive tilkendegivelser om Pixmania.

/Bjarne

Fra : Kim@naturfotografi d~

Dato : 29-08-04 20:47

> [...]

> skulle betale først inden jeg kan få varen tilsendt. Er der andre her der
> har nogle erfaringer med handlen fra PIXmania.com ?

Besparelserne er da vist til at overse på film. En Fuji Velvia til 605 DKK
(81,52 Euro) - godt nok er det en god film men...
http://www.pixmania.com/dk/dk/2609/art/fuji/velvia-50-36-billeder.html

Kim

Fra : Per Tolbøll

Dato : 29-08-04 21:06

> [...]
> skulle betale først inden jeg kan få varen tilsendt. Er der andre her der
> har nogle erfaringer med handlen fra PIXmania.com ?

Det skal du heller ikke nødvendigvis.
For mit vedkommende blev pengene først trukket otte dage efter leveringen.
Betal de 95 kr. ekstra for en DHL-levering og følg pakken hele vejen.
Husk blot, at Pixmania automatisk tilvælger en forsikring (ihvertfald hvis
du køber et kamera).
Det kræver lidt klikkeri at få den fjernet.
- Ellers ingen forbehold

/Tolbøll

Fra : Mikael Andersen

Dato : 30-08-04 19:53

Tak for jeres input. Det virker som et sikkert sted.

Mvh.
Mikael