Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Re: Vejledning ønskes til køb af digital k~
Fra : Ukendt

Dato : 27-08-04 14:26

Underligt mit svar aldrig dukkede op !!!

"Lehd" <lehd.snabela.vejlenser.dk> skrev i en meddelelse news:...

> "Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev i en meddelelse
Frankrig,

Fra : Palle

Dato : 27-08-04 16:44

> Underligt mit svar aldrig dukkede op !!!
> 6470
> læsere.

Er det ikke det kamera, der koster 6369 på Frederiksberg?

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-04 21:13

"Palle" <hother.papgaard@liam.dz> skrev i en meddelelse

> "Lehd" <lehd.snabela.vejlenser.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er det ikke det kamera, der koster 6369 på Frederiksberg?

Nu bor jeg ikke lige i nærheden af Frederiksberg, men er der et link ?

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-04 21:22

"Palle" <hother.papgaard@liam.dz> skrev i en meddelelse

> "Lehd" <lehd.snabela.vejlenser.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er det ikke det kamera, der koster 6369 på Frederiksberg?

En søgning og jeg fandt Konica Minolta Dimage A2 på http://www.officeit.dk
til 6.081 Kr incl moms. Så nu er den da til at komme i nærheden af