Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nyfotosalgsside
Fra : Frank Larsen

Dato : 26-08-04 00:06

Hej her er måske lige det du står og mangler.

Lidt overskud af fotoeffekter er udlagt på flg. adresse
http://home1.stofanet.dk/franks-side/

Skulle der være nogle ting i kunne være interesseret i, så send mig et bud
på hvad i evt. vil give. Eller vil i spørge til/om noget af det viste så
står jeg selvfølgelig klar med en nærmere redegørelse om effekten -
derudover regner jeg med at der inden så længe vil tilkomme yderligere
effekter til salg på siden.

Det kan iøvrigt også godt være at jeg ligger inde med noget grej som jeg
endnu ikke har fundet frem, så spørg evt. om jeg har det.
Der vil bl.a. være en del fotobøger som jeg endnu ikke har sorteret udaf
reolen.

Til almindelig orientering sælger jeg kun effekterne på grund af mit
svigtende syn, og ikke på grund af tingenes uanvendelighed.

Jeg undskylder på forhånd hvis i mener siden ikke er fantasifuld nok, men
dette er første gang jeg har prøvet på at lave noget, der skulle ligne en
"hjemmeside" jeg håber på at jeg bliver bedre til det engang.

Og sidst men ikke mindst, nu er der nok en eller anden der mener at jeg
skriver i den forkerte gruppe, så hermed min uforbeholdne undskyldning.

Med venlig hilsen
Frank
9000

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-08-04 00:25

Frank Larsen wrote:
> Hej her er måske lige det du står og mangler.

Nope - ikke her - da køb/salg/bytte ikke må ske i denne gruppe !

Prøv i en markedsgruppe !

News:dk.marked,privat.foto ville være et godt sted

Læs evt på www.usenet.dk hvad de forskellige grupper må bruges til.

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan