Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Røde Øjne.
Fra : Hans Poulsen

Dato : 25-08-04 18:32

Er der en der kan fortælle mig hvor man
kan finde et program der kan fjerne Røde Øjne

Har haft en smutter

Mvh Hans.P.

Fra : Troels Jensen

Dato : 25-08-04 18:38

Hans Poulsen wrote in dk.fritid.foto:
> Er der en der kan fortælle mig hvor man
> kan finde et program der kan fjerne Røde Øjne

Photoshop kan. Jeg bruger selv følgende metode, der virker perfekt:

http://www.inter-photo.dk/262.1.html

/Troels
--

http://www.troelsweb.dk

Fra : tr

Dato : 02-09-04 22:24

Eller programmet der hedder" Red Eye Pilot "

Mvh tr

Fra : 2rb1

Dato : 25-08-04 19:27

Næsten alle fotoprogrammer kan konvertere til greyscale

Fra : Simon Nielsen

Dato : 26-08-04 04:37

"Hans Poulsen" <poulsen@lite.dk> wrote in message
> Er der en der kan fortælle mig hvor man
> kan finde et program der kan fjerne Røde Øjne

Alle store billedbehandlingsprogrammer kan gøre det, men det bedste er at
give sig tid til det og gøre det manuelt.

Mvh
Simon

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-08-04 07:56

Simon Nielsen wrote:

> Alle store billedbehandlingsprogrammer kan gøre det, men det bedste er at
> give sig tid til det og gøre det manuelt.

Nej det bedste er at vide, hvordan man helt undgår røde øjne ved
fotografering med blitz, læs mere her:

FAQ blitzfotografering og røde øjne www.photo-gallery.dk/side-09.htm

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Nogen

Dato : 26-08-04 08:55

> Nej det bedste er at vide, hvordan man helt undgår røde øjne ved
> fotografering med blitz, læs mere her:
>
> FAQ blitzfotografering og røde øjne www.photo-gallery.dk/side-09.htm

En ganske fin forklaring på røde øjnene, og hvordan det kan/bør undgås