CMS til billedportal
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 31-08-04 20:44

Er der ikke nogen, der kender en løsning, hvor man kan lægge billeder i
høj kvalitet samt beskrivende tekst på en webside?

Administrationen skal være enkel og webbaseret, også fsva. billederne.
Jeg forestiller mig, at svaret er et modul udviklet i php (som jeg ikke
kender ret meget til); endvidere må der gerne være tale om en hostet
løsning, altså et sted, hvor noget lignende allerede er i drift.

PFT,
Jens

Fra : Camilla Nissen

Dato : 01-09-04 00:06

Jens Rasmussen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Er der ikke nogen, der kender en løsning, hvor man kan lægge billeder i
> høj kvalitet samt beskrivende tekst på en webside?
Ja, Jeg har lavet en løsning - du kan læse om den her.
http://netchoice.dk/

> [...]
> kender ret meget til); endvidere må der gerne være tale om en hostet
> løsning, altså et sted, hvor noget lignende allerede er i drift.
Er en hostet webbaseret løsning - også hvad angår billeder - , og du er
meget velkommen til at kontakte mig, hvis det er noget, du finder
interessant.
Kan evt. fortælle dig noget mere om det så, og du kan fortælle mig, præcis
hvad det er du har brug for.

Mvh
Camilla

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 01-09-04 10:35

"Jens Rasmussen" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kender ret meget til); endvidere må der gerne være tale om en hostet
> løsning, altså et sted, hvor noget lignende allerede er i drift.

Tag et kig på Photoshare og nogle af demo-sitene på www.elfisk.dk

Finn, Roskilde
e-mail finnFJERNES@pq.dk
fjern FJERNES hvis du mailer direkte