Ang. Grafikkort igen, igen... :)
Fra : BeetleBailey

Dato : 03-09-04 13:46

Hej Alle.
Står og overvejer at købe et nyt grafikkort.
Jeg har i forvejen et Creative Labs GeForce 3 TI200 m/64mb ram.

Kortet skal bruges til film/spil osv. men jeg har et maks. budget på 800kr.
Hvad kan i anbefale som er bedre end mit gamle ?
Skal helst kunne køre de nye spil som Doom 3, Far Cry osv. osv.
Skal lige siges at mit gamle GF3 ikke har prob. med Doom 3 & Far Cry i
1024x768 på low/medium settings med en FPS på små. 20-30.
Men ville være rart med et nyt som understøtter DX9 så man evt. kan komme op
på full settings og nyde godt af alle de lækre detaljer
der nu er i spillene..

Mvh
Kenneth.
Email - KeAnd31@edu.kts.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 03-09-04 14:50

"BeetleBailey" <NOSPAM.K.A@osterbrogaarden.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle.
> Står og overvejer at købe et nyt grafikkort.
> Jeg har i forvejen et Creative Labs GeForce 3 TI200 m/64mb ram.

Hvad med dette:

Benjamin

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 04-09-04 02:35

> [...]

> Hvad kan i anbefale som er bedre end mit gamle ?
> Skal helst kunne køre de nye spil som Doom 3, Far Cry osv. osv.

For de penge kan du sikkert godt købe et Radeon 9800 pro i markeds gruppern
(edb.intern). Sådan et kort vil kunne køre ovennævnte spil uden de store
problemer.

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 04-09-04 19:22

Hej alle.
Tak for svarene :) Nu har jeg noget at gå efter...

Kenneth.