driver til gecube GC-R96XT
Fra : Paw

Dato : 29-08-04 09:59

Hvor finder jeg den nyeste driver til GC-R96XT grafikkort?
Hvis jeg henter den som findes på ati.com så er grafikkortet mærkbart
langsomere end den som følger med på cd. ver: 7.94a

Fra : BorreBoy

Dato : 29-08-04 16:36

"Paw" <paw@gvdnet(not).dk> skrev i en meddelelse
> Hvor finder jeg den nyeste driver til GC-R96XT grafikkort?
> Hvis jeg henter den som findes på ati.com så er grafikkortet mærkbart
> langsomere end den som følger med på cd. ver: 7.94a

Har du afinstalleret de gamle drivere helt?

Fra : Paw

Dato : 29-08-04 18:13

nej men det kunne være rart at se om der var kommet nogle nye der fik kortet
til at yde bedere.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-08-04 18:24

"Paw" <paw@gvdnet(not).dk> crashed Echelon writing

> nej men det kunne være rart at se om der var kommet nogle nye der fik
> kortet til at yde bedere.

Når man opdaterer sine drivere til ens grafikkort skal man altid sikre sig
af få alt det gamle slettet fra maskinen, ellers kan man få problemer med
nye og gamle filer der ikke kan arbejde sammen.

--
Bjarke Andersen