Ang. Radeon 9200SE
Fra : Jesper Andersen

Dato : 28-08-04 10:40

Hej nyhedsgruppe..

Nu har jeg hørt så meget dårligt om det overstående kort ( ATI RADEON 9200
SE 128 AGP )

Men hvor dårligt er det egentlig???

Nu er det fordi at jeg selv har det, men vil gerne skifte det ud til et
bedre kort, og vil derfor gerne hører i andres mening om dette kort, og evt.
om hvilket kort i kan anbefale mig til en billig pris??? Ca. 13 - 1500,-

mvh.
Jesper

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 28-08-04 11:04

"Jesper Andersen" <jesper.kyhn@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
evt.
> om hvilket kort i kan anbefale mig til en billig pris??? Ca. 13 - 1500,-

Meget dårligt... Til den pris, kunne et GeForce 5900XT måske være noget?

/Ole

Fra : Jesper Andersen

Dato : 28-08-04 11:12

måske..