ATI® Radeon X600Pro-4T 256 MB DDR
Fra : Peter

Dato : 24-08-04 18:25

Hej !

Jeg er i forbindelse med en firmaordning blevet tilbudt en maskine med
ovenstående grafikkort i.

Jeg har dog ikke været i stand til at finde yderligere info om kortet og på
toms hardware er det heller ikke med i nogen test.

Er der nogen der kender kortet og hvilket, lidt mere kendt, kort det evt.
kan sammenlignes med.

Mvh.

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-04 22:58

"Peter" <pe@stubnet.fjern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> toms hardware er det heller ikke med i nogen test.
>
> Er der nogen der kender kortet og hvilket, lidt mere kendt, kort det evt.

Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til, er X600 en billigudgave af X800,
og det er PCI Express....

Hvilket kort det ellers svare til, hmmm, måske noget ATI Radeon 9700 eller
9800?

> Mvh.
>
> Peter

Lars B

Fra : ct

Dato : 25-08-04 11:43

> Hvilket kort det ellers svare til, hmmm, måske noget ATI Radeon 9700 eller
> 9800?

Se, jeg ville gætte på noget 9600pro istedet....